18.11.15

Trzecie urodziny bloga


Dokładnie dzisiaj mój blog obchodzi swoje 3-cie urodziny. Jak ten czas szybko minął...pamiętam jak zaczynałam. Myślę, że od tego czasu blog się zmienił ale i ja się zmieniłam. Mam nadzieję, że na dobre :) Szkoda mi tych 3 lat, czerpałam z bloga wiele radości, ale niestety nadszedl czas kiedy chcę się pożegnać. Może tylko na jakiś czas, może tu jeszcze wrócę. Nie chcę narazie kasować bloga, bo lubię czasami wracać do starych postów i wspominać. Nie wiem co się stało, ale z dnia na dzień liczba osób zaglądających na bloga zmniejszyła się do dosłownie kilku dziennie :( Obecnie w najlepszych dniach sięgała 10 osób...niestety, ale nie jest to motywujące. A nie chcę robić zdjęć i pisać postów tylko dla siebie, to nie jest miłe i nie przynosi mi żadnej radości. Nie wiem co się stało. Myślałam, że jest to związane z tym, że wygasła mi poprzednia domena i przeniosłam bloga na inny adres, ale po przeniesieniu nic się nie zmieniło. Dopiero po jakimś czasie statystyki tak okropnie spadły. No cóż, blogów teraz jest multum...

Mam nadzieję, że do zobaczenia :)

Na koniec dziękuję tym, którzy byli tutaj od samego początku i byli ze mną do samego końca, a wiem, że takie osoby też tu są, co mnie ogromnie cieszy. Dziękuję :*

Ania

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że dalej będziesz prowadziła bloga :) Nigdy się nie poddawaj ;)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś Ty :(( ja czasami też mam różne myśli i nawet nie wiesz ile razy chciałam go usunąć. Tylko ze ja jestem pewna, że ja bym to zrobiła to bym nigdy nie wróciła. Szkoda ze narazie odchodzisz :( lubiłam do ciebie zaglądać. Ale dobrze ze na insta jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już jest post o Czarnobylu, zapraszam :)
    a jak kojarzy Ci się Ukraina/Kijów? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda. nie mogę powiedzieć, że Ukraina należy do bogatych krajów, bo nawet w samym Kijowie, stolicy, widać, że wcale tak nie jest. poza tym patrząc realnie na ich zarobki, a ceny w sklepie, naprawdę nie jest dobrze. na pewno dużo tracą z racji samej turystyki, która pewnie niegdyś w dużym stopniu napędzała gospodarkę kraju a przez wojnę nieco się ukróciła. szkoda, bo wydaje mi się, że to cenny kierunek podróży :)
    ps. fajnie, że nadal jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki, że o tej promocji mi napisałaś w house, bo skorzystałam jeszcze dwa razy - na prezenty udało mi się upolować fajne rzeczy :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. woww! :D ja też chcę! :D udało Ci się, bo z tego co wiem to ta szczotka chodzi koło 45-50 zł :p ale spoko, może mój Mikołajek się wykosztuje i dostanę. a jak nie to w kolejnym miesiącu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to już zleciało. Życzę powodzenia w jego dalszym prowadzeniu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz Aniu, myślę, że nie powinnaś się zniechęcać. Mój mąż w wekkendy studiuję, ja trochę siedzę na blogach-i co widać? Owszem w skali Polski jest może z 50 które mają faktycznie uczestników. Twój mi się spodobał, bo ma takie fajne kobiece ciepło; ot taki uroczy damski buduar ;-).Jedyne co w nim jest złe to ten wpis i brak od tego czasu wpisów ;-(. Myślę, że nie powinnaś dawać o sobie zapomnieć; odchodzić w półcień tylko dalej pisać-świetne miałaś posty o morzu, było kilka udanych modowych-czemu nie "zaciąć się" i nie rozwinąć tego? ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za mile słowa :-) trochę mi brakuje pisania także za jakiś czas wrócę :-)
      Milo jest wiedzieć, że komuś się podoba to co robię :-)

      Usuń
  10. Jeejku gratuluję 3 lat bloga kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. A kolejnego posta nadal nie ma...Oj nabruździsz sobie nabruździsz ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję jeszcze trochę czasu :-) nie wiem ile to potrwa, ale muszę wszystko jeszcze raz przemyśleć :-)

      Usuń
  12. Aniu zawsze możesz to "przemyśliwać" na nowo założonym prywatnym blogu-wdrożysz się znowu do pisania; dostęp zrobisz dla naprawdę zainteresowanych i odżyjesz i powrócisz do tego światka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego na dalsze lata blogowania :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeech my jej "zydłamy" i "zydłamy" ale kolejnego postać doczekać się nie możemy i zaraza nic nie chce napisać ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponawiam "zydłanie" o następnego posta ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo spróbuję coś napisać. Ostatnio dużo się działo i nawet nie miałam do tego głowy :(

      Usuń
  16. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tych trzech lat!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że przeczytałaś tylko tytuł...i napisałaś tylko po to żeby zareklamować swojego bloga :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.