5.10.15

Nowości w szafie i w pokoju :)


 Remont i praca po raz kolejny spowodowały postój na blogu. Nie obiecuję, że będę się tu pojawiała często, ale mam nadzieję, że chociaż raz w tygodniu mi się to uda :) Dzisiaj nowości w szafie i w pokoju. Część rzeczy kupiłam jeszcze w wakacje także trochę się tego uzbierało. Zapraszam do oglądania :)


Po raz kolejny dostałam piękne rzeczy od  sklepu Born Pretty Store. 
Dziękuję bardzo :) Wybrane przeze mnie rzeczy wyglądają tak samo jak na obrazkach i są dobrze wykonane. Sklep ma w swojej ofercie mnóstwo pięknych dodatków dlatego trudno jest się zdecydować co kupić :D
naszyjnik - http://www.bornprettystore.com/multisize-pearl-cluster-necklace-white-gray-pearl-ball-chain-sweater-necklace-p-18395.html
komplet bransoletek - http://www.bornprettystore.com/rose-studded-bracelet-boho-multi-layer-pearl-bracelet-tribal-bracelet-p-11803.html
pleciona bransoletka- http://www.bornprettystore.com/handmade-knitting-bracelet-national-style-lucky-bracelet-p-21491.html



komplet bransoletek (ok 6 zł) - House
niebieska - prezent
kolczyki (ok 2 zł) - aliexpress


osłonki (ok 4 zł) , świeczka (ok 4 zł) , lampion (ok 6 zł) - Ikea
szkatułka- prezent


osłonka (ok 8 zł), wrzos (ok 6 zł) - Biedronka
serce (10 zł)- Pepco


beżowe poszewki (po 7 zł) - Pepco
poduszki we wzorek (ok 4 zł) - Ikea


sztyblety (40 zł) - Pepco


 matowe kalosze (20 zł) - allegro


niebieski włochaty sweterek (ok 12 zł) - Atmosphere SH
narzutka (30 zł) - Pepco


sukienka w kratę (nowa z metką ok 11 zł) - SH
we wzory (10 zł) - Pepco


z lewej (ok 5 zł) - H&M SH
z prawej z dłuższym tyłem (20 zł) - Szachownica


koszula w kratkę (16 zł) - Mini Maxi


narzutka (20 zł) - H&M


spodnie w kratkę (40 zł) - Cropp
z wysokim stanem (ok 37 zł) - H&M


fioletowa bluzka (12,90 zł) - Terranova
niebieska koszulka (20 zł) - House

I to wszystko, wpadło Wam coś w oko? :)

9 komentarzy:

  1. śliczne botki!

    ___________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula w krate czerwona mi sie podoba ;) Jak za tą cenę to extra ;)

    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowego! piekna ta czerwona koszula oraz bizuteria ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania z secondhandów są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się muszę wybrać na jesienne zakupy zanim jeszcze wyjadę do Niemiec :) W samych Niemczech też bez zakupów się nie obejdzie ;)
    Podobają mi się te bransoletki! Koszula w kratę genialna - chyba nigdy nie wyjdzie z mody no i te buty *.* To nic, że teraz każdy takie ma, ja też będę takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam pewnie też znajdziesz coś świetnego :)
      te buty są ładne i wygodne i pasują do wszystkiego także się nie przejmuję, że wszystkie dziewczyny je noszą :D

      Usuń
  7. Spodnie i narzutka z H&M rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.