25.10.15

Narzutka z H&M


Nie lubię robić zdjęć w domu, ale ostatnio cały czas pada albo jest zimno i nie ma jak zrobić zdjęć na dworze. Poza tym moje przeziębienie ciągnie się już 2 tygodnie, mam nadzieję że w końcu mi przejdzie ;/ Wracając do dzisiejszych zdjęć- narzutkę którą widzicie znalazłam w H&M na wyprzedaży za ok 20 zł. Bardzo podobaly mi się różne kimona, które w te wakacje były popularne, ale nie znalazłam dla siebie żadnego ciekawego. We wszystkich wyglądałam jak w szlafrokach albo były z jakiś benadziejnych materiałów i "lepily" się do ciała. Ta narzutka jest bardzo wygodna, podoba mi się jej wzor i przede wszystkim kolor :) 
Zapraszam do oglądania zdjęć :)






narzutka- ok 20 zł H&M
woskowane spodnie- 40 zł Pepco
top- ok 12 zł New Yorker
buty- 40 zł Pepco
naszyjnik - Born Pretty Store  Polecam ten sklep, bardzo ładna i tania biżuteria :)


8 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia, mnie też trzymało przeziębienie dosyć długo, ale na szczęście przeszło :) Kimona są świetne, szkoda że nie mam żadnego w mojej szafie :) A twoja stylizacja no i przede wszystkim ta narzutka prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w końcu mi przeszło :)

      Usuń
  2. Narzutka jest rewelacyjna! Wracaj do zdrowia kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba, sliczny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) uwielbiam niebieski kolor

      Usuń
  4. Bardzo ładną masz tę narzutkę!: )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.