16.10.15

Jeszcze jesiennie :)


Małe zmiany na blogu, tak właściwie na chwilę obecną tylko zmiana adresu dlatego cieszę się, że tu trafiłaś/eś i to czytasz :)  Za oknem już szaro buro i ponuro, ja oczywiście chora, ale zdjęcia zostały zrobione trochę ponad tydzień temu kiedy na dworze była piękna pogoda. Niezbyt długo mogliśmy nacieszyć się polską złotą jesienią, bo po niej przyszły mrozy i gdzieniegdzie śnieg, ale mam nadzieję, że jesień jeszcze do nas wróci. Stanowczo za szybko na zimę :) 



 Od jakiegoś czasu bardzo podoba mi się styl boho i lekkie sukienki połączone z grubymi rajstopami, swetrami czy jak w moim wypadku z ramoneską. Tą sukienkę wygrzebałam z dna szafy, kupiłam ją jakieś 4 lata temu w chińczyku za jakieś 15 zł i wydaje mi się, że idealnie wpasowała się w obecne trendy.  A miałam się jej pozbyć :) Teraz poluję jeszcze na jakąś tunikę albo bluzkę w tym stylu.












kurtka- ok 140 zł Sinsay, sukienka - 15 zł chińczyk, buty - 40 zł Pepco, rajstopy - ok 6 zł Pepco

9 komentarzy:

  1. jaka śliczna kurteczka i buty! :) w Sinsayu mają całkiem fajne ubrania, chociaż ja mam zawsze problem z kupnem bo te "rozmiary"" trochę naciągane, i osoba z dużym biustem tak jak ja ma we wszystkich koszulkach ciasno :P a buty genialne, i aż jestem w szoku że takie rzeczy mają w Pepco! Muszę tam częściej zaglądać ;) Oczywiście dodaję do obserwowanych, dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) lubię Sinsay, ale faktycznie trochę dziwna rozmiarówka. Ja teraz znowu jak weszła moda na oversize mam problem, bo jak zawsze kupowałam S-ki albo M-ki tak teraz czasami w XS pływam, a nie lubię aż tak bardzo luźnych rzeczy. Wychodzi że XS jest jak XL :D

      Usuń
  2. Ooo zmiana adresu, dlatego ostatnio nie mogłam wejść na Twojego bloga bo pewnie go przenosiłaś :)) Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, blog był chyba przez 2 dni nieaktywny bo zapomniałam, że wygasła mi domena :D

      Usuń
  3. Śliczne botki *-*
    Pozdrawiam.
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jesienna stylizacja, podoba mi się ten wzór sukienki i w połączeniu z czernią dobrze wygląda :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      lubię kwiatowe wzory więc ta sukienka była kiedyś moją ulubioną :)

      Usuń
  5. Ładne zestawienie:) ja to już bym chciała lato..;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.