14.9.15

Maxi i koronka


 Zdjęcia były robione 3 tygodnie temu podczas imprezy zaręczynowej, ale na tyle się ociepliło, że dzisiaj spokojnie mogłabym wyjść w takim stroju. Z czego oczywiście ogromnie się cieszę, bo ostatni tydzień był już bardzo zimny. 
Chciałam wrzucać posty częściej, ale nie mam żadnych ciekawych zdjęć oprócz tych z wakacji. Dzisiaj wybieramy się do Wrocławia na zakupy więc może wrzucę jakiś haul ;) Do zobaczenia niedługo!



Bluzka pojawila się już tutaj jakiś czas temu. Uwielbiam ją, bo można ją zestawić bardziej elegancko, ale też i na luzie. Spódnicę pokazywałam chyba z 2 lata temu, w tamtym roku ani razu jej nie założyłam i już zastanawiałam się czy się jej nie pozbyć. Jak dobrze, że tego nie zrobiłam - chyba polubiłam ją na nowo :) I teraz wiem, że chcę jeszcze jedną maxi :)










bluzka- aliexpress ok 28 zł, spódnica- Szachownica ok 25 zł, buty- jakiś namiot nad morzem 20 zł, bransoletka- aliexpress ok 4 zł, naszyjnik - Born Pretty Store

18 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentowałaś! Kolor spódnicy olśniewający! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobna spodnice i nie spodziewalam sie, ze tak dobrze bedzie wygladac z koronkowa gora ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej głowie to połączenie też wydawało mi się takie nie bardzo, ale jak przymierzyłam to się miło zaskoczyłam :)

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz, tak subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo lubię takie właśnie zestawy

      Usuń
  4. wyglądałaś prześlicznie. delikatnie i bardzo kobieco. :)
    co do Balei to ja lubię i szampony i odżywki. muszę jeszcze spróbować którejś z masek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      masek jeszcze nie testowałam, trzeba się wybrać niedługo do DM :)

      Usuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Zdecydowanie pasuje Ci taki styl! Całe szczęście, że się nie pozbyłaś tej spódnicy, jest idealna na późne lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dobrze się czuję w takim stylu

      Usuń
  6. No cudownie ! Wszystko tak do siebie pasuję ! Chyba się zakochałam !

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej bluzeczce, jest obłędna!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta bluzeczka i w ogóle całe to zestawienie, które zrobiłaś. Super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.