30.8.15

Trójmiasto :)


Pojutrze kończą się wakacje, mi już jutro kończy się dłuugie wolne, ale na blogu dalej pozostanie letni klimat :) Mam jeszcze trochę zdjęć do pokazania, więc dzisiaj ciąg dalszy. Jeden dzień naszych wakacji przeznaczyliśmy na wycieczkę do Trójmiasta, głównie Gdańska. Od razu mogę napisać, że jest to chyba najpiękniejsze miasto w jakim byłam do tej pory. Gdańsk wywarł na mnie ogromne wrażenie. Mimo tłumów i słabo oznakowanych stacji SKM wszędzie dało się bez problemu dotrzeć. Co prawda trudno jest zwiedzać i robić zdjęcia kiedy ze wszystkich stron napierają turyści, ale nie przeszkadzało nam to aż tak bardzo w zwiedzaniu. Mogłabym tam zamieszkać :) W drodze powrotnej zahaczyliśmy o Sopot- być tam i nie przejść się słynnym molo?! :) Całe Trójmiasto jest piękne,zazdroszczę jego mieszkańcom, że mogą to wszystko podziwiać na co dzień.
























9 komentarzy:

  1. Ja dopiero czekam na swoje wakacje :)

    _______________________
    Fashion,makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda Gdansk jest sliczny, ale jednak jestem zakochana w Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia :) Ja jeszcze nigdy w Gdańsku nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku też tam byłam i się zgadzam - pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdańsk faktycznie jest świetny, byłam 2 razy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. W gdańsku mnie jeszcze nie było, ale ze zdjęć widać, że miasto jest piękne! Chciałabym zobaczyć je na własne oczy :) Taka ładna pogoda, wakacyjny klimat, rozpromieniona blogerka i piękne widoki :) Cudownie wspominać takie chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Trójmiasto, a dokładnie Gdańsk i Sopot, bo do Gdyni podczas pobytu w ten majówkowy weekend nie dotarłam :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.