19.8.15

Koronkowa tunika i Gdańsk w tle :)

Znad morza wróciliśmy w niedzielę wieczorem, ale niestety dopiero dzisiaj mogłam napisać posta. Cały poniedziałek byłam w pracy, a w nocy i wczoraj męczyła mnie okropnia jelitówka. Wczoraj czułam się okropnie, nic nie jadłam, nie miałam na nic siły. Dzisiaj już wstałam i nawet zjadłam śniadanie także jest ok :) Najpierw pokażę co miałam na sobie podczas wycieczki do Trójmiasta, a w następnych dniach po kolei będą się ukazywać zdjęcia z wakacji. Mam trochę rzeczy zaplanowanych w tym tygodniu i mało wolnego czasu, więc następny post pojawi się jakoś koło niedzieli i wtedy dokładniej napiszę jak było i gdzie udało nam się pojechać :) 

Przez caly wyjazd mieliśmy rewelacyjną pogodę, co zresztą zobaczycie na zdjęciach. Tego dnia założyłam białą tunikę z aliexpress, pod nią oczywiście szorty coby tyłkiem nie świecić i wygodne buty :) Przy porywach wiatru szorty było widać, ale przynajmniej nie czułam się niezręcznie. Zastanawia mnie jednak "moda" na te bardzo wycięte, wyglądające prawie jak stringi szorty bo co chwilę dziewczyny w takich widziałam i do tego krótkie topy, które były zwykłymi stanikami...o ile jeszcze zrozumię to, że można się tak ubrać na plażę, tak kompletnie nie rozumię jak można tak chodzić poza plażą...cały tyłek i cycki na wierzchu. A potem dziwić się, że ich chłopaki nie szanują (podsłuchałam rozmowę jednych takich :P). Tylko ja jestem taka staroświecka i staromodna czy myślicie podobnie?






10 komentarzy:

  1. Ładnie!

    ________________
    Fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję.:)

    Bardzo podoba mi się twój blog jest przejrzysty oraz bardzo miło się go czyta.:)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka opalona :)) ja tez nie moge wyjsc z szoku jak widze jak 15 latki nosza spodenki ledwo zakrywajace pupe i topy z golym brzuchem. to jest straszne :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swojej córki bym tak z domu nie wypuściła :D
      widziałam już nawet nie te bardzo wycięte spodenki ale dosłownie dżinsowe stringi....

      Usuń
  4. Mam bardzo podobne buty :) I strasznie podoba mi się ta tunika + torebka :) sama nawet mam podobną sukienkę i jak byłam nad wodą, też w niej chodziłam :) jest lekka i zwiewna :) Jeżeli chodzi o pupę i cyce na wierzchu, też tego nie popieram... rozumiem dekolty i krótkie spodenki, ale jaki jest sens (poza tym żeby przyciągać spojrzenia) chodzenia w czymś takim, jak opisujesz? Gorąco gorącem, lato latem, jednak można się ubrać skromnie i adekwatnie do pogody, zasłaniając odpowiednie części ciała i nie paradując roznegliżowanym tam gdzie nie trzeba. Takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna na lato :) przewiewna i lubię czasami się ubrać trochę inaczej niż w spodenki i koszulkę
      Dokładnie, chyba chodzi tylko o to żeby przyciągnąć spojrzenia. Często nawet nie ma na co patrzeć ;/ Niestety ale mało kto ma figurę modelki.

      Usuń
  5. Na początku pomyślałam, że to sukienka, ale i tak jest prześliczna :D
    co do ubierania sie w te krótkie szorty to po prostu co druga dziewczyna nad morzem tak chodzi, jakaś moda na pokazywania pośladków xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie to sukienka , ale mam 173 cm i dla mnie teraz większość sukienek to tuniki :D

      Usuń
  6. Piękna ta tunika - biały kolor jest na lato świetny, tylko szybko sie brudzi :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.