7.8.15

Jedziemy na wakacje :)


Myślałam, że w tym tygodniu uda mi się napisać coś więcej, ale niestety miałam tyle spraw na głowie, że nie dałam rady. Dzisiaj w nocy wyjeżdżamy na urlop do Jastrzębiej Góry :) W tym roku wybieramy się dalej, bo chcemy pojechać na Hel i do Gdańska. 
Całe szczęście po wszystkich niezbyt miłych przygodach, wczorajszej załamce i już prawie odwołanym wyjeździe dzisiaj rano wszystko się poukładało i możemy jechać :) Jeśli macie ochotę podglądać mnie w czasie wyjazdu to zapraszam na mojego instagrama : aniia.jer lub snapchat- aniajer. Na instagramie częsciej bywam, snapy wysyłam głównie do siostry :D 
Do zobaczenia!! :)

8 komentarzy:

  1. Teraz nad morzem pogoda idealna, mega upały, wiec dobrze trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nigdy nie byłam w Gdańsku, ani na Helu. Dobrze, że wszystko się poukładało i możecie jechać. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! ;)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę zaglądać! Mam nadzieję, że wyjazd się w 100% uda, pogoda jest! :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu! Odpoczniesz sobie trochę, dobrze się bawiąc przy okazji i podziwiając widoki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.