2.8.15

Biustonosz z ozdobnymi paskami DIY



 Dawno nie bylo żadnego DIY dlatego postanowiłam coś przygotować. Mój wybór tym razem padł na biustonosze z ozdobnymi paskami. Chciałam sobie taki kupić już rok temu, ale nigdzie nie znalazłam odpowiedniego. Pomyśłałam więc, że spróbuję go sama zrobić. W zasadzie nie ma w tym nic trudnego, więc nawet nie wiem czy jest się czym chwalić, ale może akurat kogoś tym pomysłem zainspiruję :)


 Do wykonania takiego biustonosza potrzebujemy oczywiście samego biustonosza i pasków, które będziemy doszywać. Mogą to być tasiemki, stare ramiączka od biustonosza, czy tak jak w moim przypadku wiązanie od stroju kąpielowego.



Ze starego już wysłużonego stroju odcięłam sznureczki do wiązania.  Są one miękkie dlatego wiedziałam, że nie będą obcierać i uwierać i stanik będzie wygodny.


Następnie przymierzałam w jaki sposób je przyszyć. Jest bardzo dużo wersji, ale wybrałam taką aby sznurki było łatwo przymocować i żeby się nie przękręcały.

Jak już wszystko miałam ustalone zabrałam się za przyszywanie. Przymierzałam biustonosz i sprawdzałam czy wszystko jest ok i za chwilę miałam gotowy biustonosz z ozdobnymi paskami :)


Myślę, że za jakiś czas pokażę jak się prezentuje z bluzką z dekoltem w serek, do których zaczynam się coraz bardziej przekonywać :)

10 komentarzy:

  1. Cudowne sa !

    ______________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt:)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/08/antiquites.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne DIY :) Proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuje się bardzo dobrze, powinnam spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada interesujaco, fajny DIY :) czarny stanik poza tym zawsze sie przyda :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny! Mi też podobają się takie biustonosze, ale faktycznie ciężko gdziekolwiek je znaleźć. Więc czemu by nie zrobić ich samemu! :) Wielkiej filozofii w tym nie ma, a efekty zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł super :) wydaje sie całkiem spoko i do tego zapewne małym kosztem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajnie CI to wyszło :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak prezentuje się to z bluzką :) Bardzo fajny taki oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.