28.7.15

Wrocław


Ostatnio ciężko u mnie z systematycznością jeśli chodzi o pisanie postów. Jakoś tak już jest, że im więcej czasu wolnego, tym trudniej wszystko ogarnąć. Do tego problemy z laptopem, nieplanowane wyjazdy i posty pojawiają się raz na tydzień. Mam nadzieję, że uda mi się nad tym zapanować :) Ale przynajmniej mam więcej zdjęć do pokazania takich jak te dzisiejsze.
W sobotę całkiem spontanicznie wybraliśmy się do Wrocławia. Rano zadzwonił brat, który tam studiuje i pracuje czy do niego nie wpadniemy i za godzinę już byliśmy w drodze :) Do Wrocławia mam od siebie 90 km, ale przez upał i wypadki na autostradzie jechaliśmy chyba ponad 2 godz. Podróż męcząca, później co jakiś czas lało, ale wyjazd był jak najbardziej udany. Samo miasto bardzo lubię, szczególnie okolice rynku są ładne.


















8 komentarzy:

  1. Również niedawno bylam we Wro - tez mam tam rodzenstwo (z tym, ze siostre :D). Ale ogólnie piekneeee miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak pisalas że siostra będzie studiować we wroclawiu ☺ może kiedyś się przez przypadek spotkamy ☺

      Usuń
  2. Wrocław! Kocham to miasto :) Może nie jest najpiękniejsze, ale ma swój niepowtarzalny urok, który sprawia, że chce się tam zostać :) Miło było pooglądać zdjęcia i przypomnieć sobie chwile tam spędzone :) Mam nadzieję, że wycieczka się udała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ☺ nie wiem czemu ale lubię tam jeździć ☺

      Usuń
  3. Oj piękne miejsce :D Wspomnienia wracają! Właśnie z Wrocławia wróciłam z pierścionkiem na palcu! A zaręczyny odbyły się w deszczu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Łał :) Narzeczony romantyk :)

      Usuń
    3. Łał :) Narzeczony romantyk :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.