8.7.15

jasny jeans i koronka


 Na tą koronkową bluzkę polowałam bardzo długo, zwiedziłam całe allegro, C&A bo podobno takie mieli aż w końcu znalazłam ją na aliexpress za 28 zł :) Najpierw przyszła do mnie o wiele za duża, zamówiłam kolejną i ta w końcu jest idealna :) Przez te wysyłki z Chin minęły 2 miesiące, a oczywiście w tym czasie takie same do swoich sklepów wrzuciło H&M i inne. Pocieszam się, że moja kosztowała 28 zł, a te ze sklepów ponad 100 :D Jam Wam się podoba?



Dzisiejszy dzień daje nam trochę odpocząć od upałów, ale nadal jest ciepło więc założyłam swoje "nowe" szorty (oczywiście obcięte stare proste jeansy i wybielone w Ace) i bluzkę z gipiury. Na nogach sandały z Biedronki i torebka z Sinsay.






12 komentarzy:

  1. Też strasznie podoba mi się ta bluzka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, zdjęcia pozyttywne, dużo usmiechu, tak trzymac ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiadomo :( nie sądzę, żeby podano tę informację do publicznej wiadomości, w sumie nic dziwnego... Wiadomo, że była w szpitalu, więc możliwe, że spodziewała się tego, co się wydarzyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam że chorowała od kilku lat. Straszne, wspolczuję jej rodzinie :( miała całe życie przed sobą

      Usuń
    2. Chorowała, a mimo to cieszyła się życiem, robiła to, co kocha. Dziewczyna młoda, pełna pasji, szkoda takich ludzi ZAWSZE... :(

      Usuń
  4. Piękna bluzkaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest śliczna. :)
    Zapraszam na dwa nowe posty: http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest naprawdę śliczna, za 28 złote to aż szkoda nie kupić :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.