16.7.15

Czerwcowo- lipcowe nowości :)


 Dawno nie było nowości, a kilka mi się ich uzbierało. Więcej rzeczy kupuję przez internet- w sumie ostatnio prawie wszystko kupuję tylko na H&M online :D Ceny w dziale wyprzedaże mają mega niskie, dodatkowo dostałam kilka kodów na -25% za zapisanie się do newslettera i za wpisanie kodu jest darmowa dostawa kurierem. O ile stacjonarny H&M omijałam szerokim łukiem, tak ten online mogę szczerze polecić :) Mam też rzecz z wymiany, DIY i przeróbki i moje kolejne perełki z Born Pretty Store. Zapraszam do oglądania.

H&M online:

spodnie khaki - 29 zł
granatowe jeansy z wysokim stanem - 22 zł


koszulka baseball - 17 zł (dzisiaj przywiózł ją kurier dlatego jeszcze z metką)


bluza - 20 zł

INNE: 


koszula w kratę - sh + DIY 4 zł, pokazywałam ją już jakoś czas temu
spódniczka w paski- sh + DIY , była w ostatnich nowościach jeszcze jako sukienka maxi. Stwierdziłam, że maxi raczej nie założę, a tak ja i siostra mamy nowe krótkie spódniczki :)


 melanżowa spódniczka - Pepco 9,90 zł


bluzka - wymiana vinted


 biała koszulka - Reserved 19,90 zł
szara koszulka - Sinsay 9,90 zł


i na koniec perełki od www.bornprettystore.com/
naszyjnik- LINK
kolczyki - LINK
kolczyk - LINK

Po raz kolejny polecam, biżuteria jest śliczna :)


6 komentarzy:

  1. Fajne nowości, śliczna biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie wszystko mi się podoba! Za spodnie z H&M dałaś 22 zł?! Za zapłaciłam bodajże 70 czy 80 zł :(: Uwielbiam je, ale szybko się zniszczą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w internetowym sklepie takie promocje mają :) ja na chwilę obecną jestem z nich bardzo zadowolona

      Usuń
  3. Fajne łupy, a ostatni naszyjnik mnie zachwycil, idealny na rozne 'wieksze' okazje ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! Muszę w końcu przejrzeć stronę H&M i zerknąć na te wyprzedaże! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.