9.6.15

Szarości, biel i mięta :)


Zauważyłam, że chyba znowu zmienia mi się styl ubierania. Coraz częściej wybieram klasyczne, stonowane kolory, rzadziej bardziej wesołe, neonowe czy ukochane pastele. No ale są wyjątki, tak jak dzisiaj (chociaż zdjęcia do posta zostaly zrobione jakiś czas temu) no i przyszło lato, a wtedy moja miłość do kolorów się zazwyczaj budzi :)










kurtka ok 48 zł Cropp, spodnie (Pepco) wymiana na vinted, koszulka ok 13 zł Sinsay, buty nn 30 zł, wisiorek ok 10 zł House, zegarek ok 10 zł aliexpress, jeden z mój ulubionych niebieskich lakierów do paznokci Safari :)

5 komentarzy:

  1. ... czyli kolorki dominujące tej wiosny :) ślicznie Ci w takich stonowanych barwach :) Ja również takie preferuję, podobno miętowy to mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zestaw, pachnie wiosna :) wszystko mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.