3.6.15

Nowości- sh i wyprzedaże


 Chyba odhaczyłam już wszystkie pozycje na mojej wiosenno- letniej wishliście. Wszystkie rzeczy jak zwykle udało mi się upolować za małe pieniądze :) Ostatnio otworzyli u mnie nowy SH na wagę. W pierwsze dni jest drogo, ale rzeczy są naprawdę super,szczególnie sukienki i dużo rzeczy jest z metkami. Już wiem, że będę tam często zaglądać (chyba, że jak zwykle go zamkną po kilku miesiącach ;/).



Oprócz SH w moim mieście otworzyli w końcu galerię, a druga się buduje. Nie wiem jakim cudem do tej pory nie było u mnie żadnej porządnej galerii ani kina... Co prawda sklepy nie są rewelacyjne (nowością jest chyba tylko Sinsay), ale mam wrażenie, że co chwilę są jakieś promocje, np -40% na wszystko. No cóż, nie ma co narzekać :)

Zapraszam do oglądania moich zdobyczy:



Sinsay: skorzystałam z promocji -40% na wszystko :)
torebka - niecałe 30 zł
koszulka - niecałe 6 zł 


H&M : stacjonarny sklep będzie u mnie dopiero na jesień, ale polecam sklep online - robią bardzo fajne wyprzedaże, za zamówienie newslettera dostajemy kod na 25% na jedną rzecz i z tym kodem mamy darmową wysyłkę (kod działa także na rzeczy z wyprzedaży)

spodnie - ok 38 zł (są świetne, polecam! )


Zakupy z SH:


pasiasta maxi (sukienka ale przerobię ją na spódnicę) - ok 8 zł
bluzka Atmosphere - 6 zł


 sukienka - ok 6 zł


sukienka - ok 5 zł


bluzka Szachownica - udana wymiana na vinted


bluzka - 28 zł aliexpress

To by było na tyle. Udanego długiego weekendu :)  Macie jakieś plany?

10 komentarzy:

  1. tylko pozadroscic ciaglych przecen ;D !

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia najlepsza <3 Fajny blog! Obserwuję ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy i to po takich cenach *u*
    Szara sukienka jest śliczna :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow no takie rzeczy to można kupować! :) Genialne łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tych -40% można naprawdę coś dobrego znaleźć! :-) super udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze udać się do sh'u na małe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne ciuszki <3
    Uwielbiam takie *_*
    Kocham do nich wracać
    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/06/sres.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.