19.6.15

Krótki sweterek + spodnie z wysokim stanem + nowości z Born Pretty Store :)


 Wszystkie rzeczy z dzisiejszego posta są nowościami w mojej szafie, a już je uwielbiam :) Ubrania i buty kupiłam, natomiast śliczne dodatki, dostałam od sklepu Born Pretty Store. Jest to moje kolejne zamówienie z tego sklepu i teraz jestem jeszcze bardziej zadowolona. Dostałam kolczyki, okulary i pierścionek. Wszystko od razu skradło moje serce :) Rzeczy są naprawdę bardzo tanie, dobrze wykonane i przede wszystkim ładnie wyglądają. Przesyłka jest darmowa, a na zamówienie czekałam niecałe 3 tygodnie.


 Przez cały czas byłam w kontakcie z przemiłą Jenny, która odpowiada za dział z biżuterią i dodatkami - http://www.bornprettystore.com/jewelry-accessories-c-207.html. Sklep w swojej ofercie ma mnóstwo rzeczy, w różnym stylu, w zasadzie miałam problem co wybrać :D W końcu zdecydowałam się na okulary LINK , pierścionek LINK i kolczyki LINK. Bałam się, że kocie okulary nie będą mi pasować, ale wydaje mi się, że jest całkiem ok i dobrze się w nich czuję. Jeśli chodzi o pierścionek to już od dawna chciałam taki w stylu zaręczynowego księżnej Kate, pasuje idealnie i jest śliczny.  Kolczyki natomiast są takie "inne", bardzo mi się podobają. Zresztą, zobaczcie sami :)









sweterek - 29 zł H&M , spodnie - 39 zł H&M , slip on - 15 zł Atmosphere allegro , kolczyki, pierścionek, okulary- Born Pretty Store

Jeśli coś Wam wpadło w oko to podzielę się z Wami zniżką do Born Pretty Store :)

12 komentarzy:

  1. Wysoki stan, jak na niego przystało podbija serca coraz to większej ilości kobiet :) I tym razem spodnie się dobrze spisały, podkreślając Twoją figurę :) Biały sweterek przypadł mi do gustu ;) pasuje Ci jak najbardziej no i nie mogło zabraknąć sliponów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nienawidziłam wysokiego stanu, a teraz mogłabym takie spodnie cały czas nosić :) trochę się ich bałam, ale są mega wygodne, nie spadają z tyłka i nie muszę ich podciągać przy kucaniu czy schylaniu się :D

      Usuń
  2. Dawno kupowałas te slip ony? Są śliczne! :o:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba we wtorek :) kupiłam na allegro od e-frog :)

      Usuń
  3. Slip ony najlepsze! Mam jedne, ale jasne i bez wzorow, a Twoje genialne :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja mam jeszcze jedna panterkowe, ale rzadko je noszę :)

      Usuń
  4. Rewelacja, co zestaw to lepszy! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.