23.6.15

Fluid Lirene nature matte, fluid matujący


 Promocje kosmetyczne w Rossmannie były już jakiś czas temu, przetestowałam swoje nowości do makijażu, więc co jakiś czas będę wrzucać recenzje. Na pierwszy ogień idzie fluid matujący z firmy Lirene. Na promocji kupiłam go za ok 6-7 zł, teraz widziałam go za ok. 13 zł. Poleciła mi go jedna z komentujących - dziękuję bardzo :) Bardzo go polubiłam, Rimmel Stay Matte poszedł w odstawkę- wydaje mi się teraz taki "ciężki". Zapraszam do czytania :)



 Na wstępie napiszę, że moja cera o dziwo jest teraz w bardzo dobrym stanie. Nie mam problemu ani z przesuszaniem ani ze świeceniem się (przynajmniej nie tak jak kiedyś). Nie mam przebarwień, skóra jest w jednolitym kolorze. Czasami wyskakują mi różne niespodzianki, ale używam korektora i jest ok. Często też wcale nie używam fluidu, moja skóra dobrze wygląda bez, więc daję jej odpocząć :)



 Wybralam odcień naturalny. Bardzo łatwo się go nakłada, ładnie wtapia się w skórę. Ma średnie krycie, ale mi to wystarcza. Zostawia delikatny film na twarzy, ma fajne aksamitne, pudrowe wykończenie. Matuje, ale jednocześnie  rozświetla. Zauważyłam też, że nawilża, ale nie lepi się, wysycha zaraz po nałożeniu. Nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza skóry.



PLUSY:
- dostępność
- cena
- łatwo się rozprowadza
- nie zostawia smug, ładnie się wtapia
- jest lekki
- matuje
- fajne aksamitne, pudrowe wykończenie
- długo się utrzymuje

MINUSY:
- gama kolorystyczna - mam najjaśniejszy odcień, a jestem już lekko opalona
- ma średnie krycie, dla niektórych może być za słabe

 Na tę chwilę jest to mój ulubiony fluid i odstawiłam inne na bok. Ten jest lekki, nie ma po nim efektu maski. Według mnie sprawdzi się idealnie na lato, ale myślę, że zimą też będę go używać.

 Polecam! :)

11 komentarzy:

  1. Wydaje się być mimo wszystko ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie był by chyba za ciemny, jakoś nie bardzo mam zaufanie do podkładów z tej firmy - inne kosmetyki lubię, ale miałam kiedyś próbki innych podkładów i żaden mi nie pasował. Ale być może ten jest inny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam opinie i dużo dziewczyn pisało wlaśnie, że jest za ciemny ;/

      Usuń
  3. Ja nie mam szczęścia do podkładów. Jeszcze żaden nie spasował mi tak jak bym chciała, ale może wkrótce wypróbuję ten. Mamy nieco podobną cerę, ale moja niestety się przetłuszcza... I tylko to mnie zastanawia. Czy ten produkt temu podoła? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też się przetłuszcza, teraz trochę mniej, ale ten fluid radzi sobie z tym całkiem dobrze :) używam jeszcze pudru matującego w kamieniu i czasami co kilka godzin lekko pudruję czoło i nos i jest ok :)

      Usuń
  4. ale masz opalona reke ;) ja chyba uzywalam cos takiego ale bardzo dawno temu - jako pierwszy z moich "podkladow" no i mam dobre wspomnienia. fajny, lekki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu wyszła taka opalona, w rzeczywistości jest trochę mniej :) zawsze dłonie mi się tak mocno opalają :D

      Usuń
  5. Produkt wydaje się być dobry, jednak póki co nie mam w planach jego zakupu. Jak na razie nie używam fluidu i się źle z tym nie czuję. Daję mojej skórze odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy fluidów z lirene, ale ten wydaje się być ok :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.