24.5.15

Zakupy z Niemiec - Primark, New Yorker


 W dzisiejszym poście pokażę kilka rzeczy, ktore udało mi się kupić w Berlinie. Liczyłam, że w Primarku obławię się w perełki za grosze, ale niestety :) Tym razem mnie rozczarował. Byliśmy w sklepie na Alexanderplatz, podobno jest jeszcze jeden, ale nie wiem dokładnie gdzie. Jak na Primark sklep jest bardzo mały, a dodatkowo były takie tłumy, że ciężko było się gdziekolwiek przecisnąć. Od wejścia po wyjście przez cały sklep szło się w "szeregu"...tragedia jedym słowem :) Ale coś tam jednak udało się kupić. Apaszkę i trampki kupiłam za drugim podejściem, poszliśmy do sklepu na chwilę przed godz 21 i wtedy można było spokojniej wszystko  pooglądać, ale znowu nie mieliśmy czasu i robiłam zakupy w biegu :) Pozytywne wrażenie jak zwykle wywarł na mnie New Yorker, o ile w Polsce ten sklep średnio mi się podoba, tak za granicą jest super. Nawet w Czechach. 

1. Świetne spodenki na lato. Bardzo ładny wzór, przewiewne, będą idealne na upały - 5 euro


2. Różnowe trampki - bardzo wygodne, 4 euro


3.  Skarpetki - invisible socks :) nie są tak bardzo wycięte jak te do balerinek, 2-pak- 2 euro
4.  Paski - 2 pak - 2 euro


 5. Apaszka - 4 euro


6. Wianek siostry - 3,5 euro


 Kupiłam jeszcze zwykłe białe skarpetki i majtki, których rozmiar M okazał się XXL...siostra kupiła S i są S... Chcialam jeszcze kupić jakąś spódnicę albo sukienkę, bluzę czy sweterek no i torebkę, ale niestety nie udało mi się dopchać do niczego ciekawego :)

New Yorker:
bluza - 7 euro, top - niecałe 3 euro

8 komentarzy:

  1. Różowe trampki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak byłam w primarku w Londynie.. Ten sam ścisk, masakra

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Hope you have a great day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. nice scarf, love the color of the shoes too.
    Nice blog ! U can check out mine too,and ,If u want we can follow each other on gfc,G+n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że niedługo będę miała możliwość zrobić zakupy w Primarku... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.