5.5.15

Nowości kosmetyczne - Rossmann, Hebe i Biedronka :)


Korzystając z promocji w Rossmannie kupiłam kilka kosmetyków, których potrzebowałam. W ślad za Rossmannem poszły także inne drogerie, które robią promocje na kolorówkę. Lubię testować nowe i raczej tanie kosmetyki i szukać perełek, także tym razem do mojej kosmetyczki znowu trafiły produkty z niższej półki cenowej. Wszystkie oprócz odżywki do rzęs mam pierwszy raz.  Zapraszam do przeczytania krótkich, wstępnych recenzji :)

Rossmann - odżywka do rzęs, korektor , tusz do rzęs, fluid, rozświetlacz


Biedronka - puder matujący , Hebe - bronzer


Recenzje po kilku użyciach produktów:


Fluid matujący nature matte Lirene - 7,14 zł
Poleciła mi go jedna z komentujących (dziękuję bardzo). Nigdy wcześniej nie miałam fluidu z tej firmy. Wybrałam kolor naturalny i jest idealny. Bardzo fajnie dopasowuje się do cery, rozświetla ale jednocześnie matuje. Utrzymuje się ok 7 godz albo i dłużej.

Korektor kryjąco- rozświetlający pod oczy i na niedoskonałości Eveline - 6,62 zł
Wybrałam najjaśniejszy odcień i jest ok. Moich cieni pod oczami raczej nic nie zakryje (chyba, że znacie jakiś naprawdę dobry korektor to dajcie znać) ale ten korektor całkiem fajnie rozświetla więc stają się mniej widoczne.


 Puder matujący HD Bell - 12,99 zł
Czytałam o nim dobre opiniewięc kiedy zobaczyłam go w Biedronce od razu wylądował w moim koszyku. Potrzebowałam jakiegoś pudru w kamieniu i ten po pierwszym użyciu wydaje się porządny. Zobaczymy jak będzie dalej :)

Puder brązujący Sun Glow Catrice - 11,89 zł
Szukałam jakiegoś bronzera, a że w Hebe były tłumy to wzięłam pierwszy lepszy, który mi się spodobał... ale nie żałuję :) Ładnie wygląda na kościach policzkowych, nie odznacza się za bardzo, długo się utrzymuje.

Rozświetlacz Lovely - 4,58 zł
Wydaje się całkiem ok, ładnie rozświetla, ma delikatne drobinki. Jak za tą cenę polecam.



Odżywka do rzęs Eveline - 7,13 zł
Używałam jej w tamtym roku, niedawno mi się skończyła więc kupiłam drugie opakowanie. Wydłuża rzęsy, pogrubia je, zagęszcza. Spisuje się także jako baza pod tusz. Polecam :)

Tusz do rzęs Rocket Volume Express Maybelline - 16,31 zł
Miałam kupić biały tusz z Bourjois (polecam!) , ale postanowiłam wypróbować czegoś nowego. Użyłam go tylko raz i wydaje się ok. Pogrubił rzęsy, wydłużył, nie posklejał. 

Od środy w Rossmannie zaczyna się promocja na lakiery i  szminki o ile się nie mylę, ale chyba z niej nie skorzystam. Co kupiłyście albo co jeszcze planujecie kupić? :)

7 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak będzie działać odżywka do rzęs i korektor z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super produkty ;) ciekawa jestem bronzera, tego pudru i korektora :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty. Lubię kosmetyki w niskich cenach i takich właśnie używam. Chociaż zdarza mi sie czasem kupić cos droższego. Takim zakupem był tusz, który ty także kupiłaś. Zrobiłaś na prawdę świetny zakup! Dlaczego? Bo taki sam w rossmanie był za 45 zł, a ja dałam za niego jakieś 30. Jednak to i tak się wydaje dużo w porównaniu z 16,31. Moja koleżanka go miała i mówiła,że jest świetny. Ja jeszcze nie używałam, więc nie wiem. Na tej promocji o której pisałaś nic nie kupiłam, bo stwierdziłam,że nie potrzebuję. Za to udałam się na promocję z szminkami, lakierami do paznokci etc. Jednak i tym razem nic nie kupiłam. Zanczy widziałam szminkę,która miała bardzo ładny kolor (śliwkowy), ale stwierdziłam,że nie wiem jakbym w niej wyglądała, a za tamtą cenę (była z tych droższych kosmetyków) nie będę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jestem zadowolona z tego tuszu :) mega wydłuża rzęsy :) tylko jedna warstwa a nigdy nie miałam takich długich rzęs
      ja też nie szaleję , wolę kupić coś co wiem że będę używać, fioletowej szminki na pewno bym nie używała :)

      Usuń
  4. Tanie kosmetyki są najlepsze. Przynajmniej nie trzeba żałować wydanych pieniędzy, kiedy kosmetyk się nie sprawdzi ;) Ja również nie przepłacam. Co prawda gustuje w nieco innych firmach, ale to akurat szczegół :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ciekawych nabytków. Świetna jest ta do rzęs, ponieważ sama jej używałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.