11.5.15

Niebieski + panterka


 Nie jestem fanką panterki, wręcz przeciwnie- nie toleruję jej :) Ale te buty akurat mi się spodobały, taki wzór i w dodatku na butach mi nie przeszkadza. Hmm.. nawet mi się podoba. Gusta się zmieniają, ale ja swoim raczej pozostanę wierna, inna panterka nie wchodzi w grę :)
Nie zwracajcie uwagi na to, że jestem taka gruba na niektórych zdjęciach, jeszcze się uczymy nowego aparatu. Ostatnio nawet się lekko podłamałam i była afera- przecież ważę tyle samo, mam więcej ruchu, ćwiczę, widzę efekty a tu taki grubas na zdjęciach (tych "najlepszych" nie wrzucam bo się wstydzę - + 20 kg...). Robiliśmy zdjęcia innym i okazało się, że wyglądam tak samo. Nie spodziewałam się, że aparat aż tyle może dodać :)










 sweter - 40 zł Reserved, spodnie - 45 zł H&M, buty - 19 zł (czasnabuty - z tamtego roku) , zegarek - 4 USD aliexpress, bransoletka - ok 1,50 USD aliexpress, gumka - 3,50 allegro, naszyjnik - prezent od koleżanek

7 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia! I gdzie Ty widzisz te +20 kg? Może miałaś zatrzymanie wody w organizmie i czułaś się opuchnięta, ja czasem mam tak bez powodu,jak bania się toczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie na niektórych zdjęciach wygladam na 20 kg więcej ☺ ale tych nie wrzucilam. Byłam w szoku jak je porownalam ☺

      Usuń
    2. dawaj wrzucaj i tak zaraz Cię wyszczuplimy słowami:D

      Usuń
  2. masz świetną figurę:) nie narzekaj;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgrabnie wyglądasz :)
    A sweterek prześliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.