2.5.15

6 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, mimo, że nie przepadam za dresami :D
    Sweterek jest śliczny :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze Ci w dresach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dresy są genialne! :) teraz każdy w nich chodzi! Na wiosnę pozycja obowiązkowa w szafie każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, powiedz mi, czy masz stwierdzoną alergię? Bo ja 'gulę' w gardle mam już na prawdę długi czas, ze dwa lata pewnie, albo i dłużej, czasami na prawdę mnie męczy.. Laryngolog mówił, że z gardłem mam wszystko w porządku, wspominał coś o alergologu, może warto, żebym się przeszła. Tylko ciekawe, na co tą alergię mogę mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co jak miałam robione testy z 3 lata temu to nic nie wyszło ;/ u laryngologa też ok. Kazali za jakiś czas powtórzyć testy, bo często nic nie wychodzi a jak zaczyna wszystko kwitnąć to okropnie się czuję więc coś jest na rzeczy...a w mojej rodzinie sami alergicy więc wiem jak to wygląda :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.