29.5.15

Black and white


 Robiąc porządki w szafie wyciągnęłam bluzkę, o której zupełnie zapomniałam :) Ostatnio cały czas ubieram się na sportowo, moje kochane mgiełki, koszule i balerinki leżą i czekają aż je w końcu założę. Ale robi się coraz cieplej, także długo nie będą musiały czekać :)



 Bluzkę kupiłam rok temu w New Yorkerze na wyprzedaży za 9,99 zł. Coś mi się wydaje, że w te wakacje będę ją często zakładać :)










bluzka- NY 9,99 zł, kurtka Sinsay ok 140 zł, spodnie Butik 30 zł, trampki nn 15 zł, okulary Sinsay 9,99 zł, wisiorek prezent

8 komentarzy:

  1. Moje ulubione kolory ❤️


    ______________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka faktycznie warta tych pieniędzy! :) Ja również bez wahania wzięłabym ją z wyprzedaży :)) Swoją drogą bardzo ładne tereny tam masz :) Ślicznie! Aż chciałoby się spacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;)) ale co za widoki! przepięknie tam jest ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za mile słowa :) a to miejsce to mały sad za moim domem, pięknie wygląda kiedy kwitną jabłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to jest tak szafa wypchana po brzegi a ja i tak zapominam o połowie rzeczy i chodze w jednych ;) dlatego czesto robie porzadki:) piekne widoko

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to jest tak szafa wypchana po brzegi a ja i tak zapominam o połowie rzeczy i chodze w jednych ;) dlatego czesto robie porzadki:) piekne widoko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie miejsce przepiękne! :) Fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.