24.4.15

Recenzja kremów Ziaja


 Na dzisiaj przygotowałam recenzję 4 kremów z firmy Ziaja, których aktualnie używam. Są to kremy oliwkowe - normalny i lekka formuła, masło kakaowe oraz krem bionawilżający. Chyba wszyscy je doskonale znają i używali chociaż jednego z nich. Kiedy smarowałam się jednym z nich w szpitalu to lekarz (facet) nie patrząc na opakowanie po zapachu od razu wiedział, że to Ziaja. O czymś to świadczy :)
Zapraszam do czytania :) 


Widać, który jest moim ulubionym (mam nadzieję, że widać ). Drugi od lewej- oliwkowy lekka formuła - jak dla mnie najlepszy :)


naturalne kremy oliwkowe do cery suchej i normalnej
  • zielony, ok. 6 zł
Jest to chyba mój pierwszy krem, którego zaczęłam używać. Jest gęsty i dosyć tłusty. Moja cera jest raczej normalna, ale czasami ze skłonnościami do przetłuszczania się w strefie T (czyli bardziej mieszana) . Na co dzień się dla mojej buzi nie nadaje. Jest za ciężki, długo się wchłania, po wklepaniu wieczorem rano miałam na sobie tłustą powłokę.  Teraz stosuję go czasami na noc kiedy moja skóra jest mocno wysuszona, wtedy się sprawdza.
  • biały - lekka formuła, ok. 6 zł
Mój ideał :) Jest mniej tłusty od zielonej wersji. Lekka formuła jest jego idealnym określeniem. Mam wrażenie, że jest lekki, delikatny. Łatwo się go rozprowadza, bardzo szybko się wchłania. U mnie sprawdził się idealnie jako baza pod makijaż - moja skóra się nie świeciła, makijaż dłużej się utrzymywał.


krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej biała herbata , ok. 8 zł

Kupiłam go bo kończy mi się "lekka formuła", a tym razem chciałam wypróbować kremu nawilżającego i regulującego aktywność gruczołów łojowych. Konsystencja jest raczej rzadka, ale krem łatwo się naklada i bardzo szybko się wchłania. Faktycznie fajnie nawilża i koi skórę, łagodzi różne podrażnienia. Od jakiegoś czasu nie świecę się w strefie T, a jeśli tak to bardzo rzadko. Krem nie jest moim ulubieńcem, ale warto go wypróbować :)


masło kakaowe poprawiające koloryt skóry do cery normalnej i suchej, ok. 6 zł

Krem jest polecany również przed opalaniem. U mnie niestety nie bardzo się sprawdził. Jest dosyć gęsty, długo się wchłania, zostawia tłustą powłokę. Przy regularnym stosowaniu (używałam go w wakacje, także w trakcie urlopu) nie poprawił kolorytu mojej skóry, właściwie nie zauważyłam żadnych różnic. Przeczytałam jednak, że jest dobry do stóp i pięt i teraz go tylko do tego używam i w tej roli radzi sobie dobrze :) Bardzo fajnie je nawilża.


I to by było na tyle :) Używacie kremów z Ziaji, jakie polecacie?

10 komentarzy:

  1. Miałam ten krem z zieloną herbatą i bardzo go lubiłam, obecnie używam kremu z liści manuka i też go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o całej serii z liści manuka dużo dobrych opinii :) trzeba wypróbować

      Usuń
  2. Osobiście używałam tego zielonego ;) A co do Ziaji to masło kokosowe, ale do ciala, pachnie mega długo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ciała lubię też mleko kozie :) muszę zobaczyć to masło kokosowe, lubię gdy zapach kosmetyku długo się utrzymuje

      Usuń
  3. Ten czekoladowy jest cudowny

    ________________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w nim niestety tylko zapach odpowiada :)

      Usuń
  4. Używam aktualnie tego oliwkowego lekkiego i jest idealny, wcześniej miałam ten tłusty oliwkowy, ale ten lekki jest zdecydowanie fajniejszy. Masło kakaowe dla mnie było jakieś takie ciężkie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę dokładnie tak samo nt tych kremów :)

      Usuń
  5. Ja jestem miłośniczka tylko tych oliwkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za kremami z tej firmy, ponieważ po nich szczypie mnie skóra. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.