8.4.15

New in


 Tradycyjne kiedy mam ze sobą aparat i ma kto mi zrobić zdjęcia to zaczyna padać...także dalej nie mam nowych zdjęć. Święta Wielkanocne minęły bardzo szybko, ale spędziłam je z rodziną, więc niczego więcej do szczęścia mi nie było trzeba. No chociaż już bym chciała żeby w końcu przestało padać i zrobiło się cieplej, tęsknię za słońcem.
W dzisiejszym poście pokażę Wam moje nowości, niektóre z nich mam już ok 3 miesiące ale zapomniałam ich pokazać w lutowym poście :)



 biżuteria :
 kolia - Lidl 20 zł (odgapiłam od Laury z it-inspires-me, mam nadzieję, że mi to wybaczysz :) cudna jest ta kolia )
kolorowy zegarek - aliexpress 3,95 USD
złoty zegarek + bransoletka - aliexpress ok. 5,50 USD


koronkowa tuniko- sukienka - aliexpress 6 USD
wielka (choć nie widać na zdjęciu) chusta - Pepco 12,99 zł


jeansy z wysokiiim stanem - H&M 45 zł (wszyscy wpadli w szał zakupowy na H&M online)
dresy z kwiaty - Szachownica 25 zł


ch0rowałam na baby blue i w końcu mam (mój ulubiony kolor z dzieciństwa, zaraz po nim różowy :D )
z lewej strony - bluzka - Lidl 19,90 zł
z prawej strony - lekko błyszcząca bluzka z rękawem 3/4 - Reserved ok. 27 zł


 czarna spódnica z falbanką (polecam, jest świetna) - Pepco - 9,90 zł


dzianinowa ołówkowa spódnica, przeszywana złotą nitką - sh 1 zł :)


klasyczne krótkie sztyblety (w rzeczywistości nie wyglądają na takie zużyte :D ) - allegro 34 zł

8 komentarzy:

  1. Ale świetne rzeczy! Szczególnie moją uwagę przykuła koronkowa sukienka :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności! Uwielbiam zegarki, a ta bransoletka jest cudowna! :) Do tego przeurocze sweterki :) Mamy chyba podobny gust :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! Baby Blue to też jeden z moich kolorów z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną jak nie taką samą chustę :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną jak nie taką samą chustę :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, ja o niej pisałam po to, aby kupować, wiec nie muszę Ci wybaczac :) moje koleżanki tez kupiły :D jest świetna, właśnie mam ja na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.