28.4.15

jeansy, kurtka w kwiatki i trampki


 W końcu grube kurtki schowałam do szafy a kozaki wyniosłam na strych. Chyba nie tylko ja po zimie czuję się jakby lżejsza - kurtki zimowe sporo ważą :) Dzisiaj co prawda znowu 9 stopni ( wczoraj było 24 ) ale nie jest tak źle. Wiosna w pełni :)
EDIT - wczoraj chodziłam w krótkim rękawku i gotowalam się w jeansach a dzisiaj pada śnieg...

W ogóle chyba jeszcze ani razu nie wrzucałam tutaj zdjęć w mojej nowej fryzurze... tzw long bob, dosyć konkretne cięcie na długości, które już zdążyło odrosnąć, przynajmniej przód :D









 kurtka- ok. 50 zł Cropp , spodnie z wysokim stanem - 45 zł H&M , bluzka - 19,90 zł Butik , trampki - 29,90 zł nn , wisiorek - 0,79 USD aliexpress , pierścionek - zaręczynowy

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz! Podoba mi się Twoja bluzka :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna ta kurteczka:)) ja bym tylko bronzera nalozyla na twarz, zeby troszke ja rozswietlic i nadac kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      właśnie nie mam żadnego fajnego ani nie wiem który kupić :/

      Usuń
  3. Znowu na sportowo, czyli tak jak lubię najbardziej! :) Cóż, takie ciuszki s najwygodniejsze i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.