17.4.15

Baby blue i czerń


 Ostatnio pisałam, że baby blue to mój ukochany kolor już od dzieciństwa. W sklepach pojawia się dużo ubrań w tym pięknym kolorze, więc w końcu mam w czym wybierać :) Zawsze podobało się połączenie niebieskiego z czarnym, dlatego dziś oprócz niebieskiej bluzki mam na sobie czarną ramoneskę i czarne rurki. Dodatkowo na szyi czarno srebrny naszyjnik,a na nogach czarno niebieskie New Balance - to akurat przypadek :)








kurtka - Sinsay ,  spodnie - H&M , bluzka - Lidl, buty - NB , naszyjnik - tidestore.com

8 komentarzy:

  1. Mam takze bluzke w tym samym kolorze i lubię ją nosic baardzo czesto :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice :) Have a great day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako dziecko nosiłam niebieskie i czarne rzemyki na ręce, bo wierzyłam, że te kolory przynoszą mi szczęście ;) Teraz niebieski to mój ulubiony kolor, a na czarno się zazwyczaj ubieram ;) Dlatego według mnie świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super naszyjnik <3

    zapraszam do mnie na nowy wpis: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm baby blue ciekawy najszyjnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna stylizacji i ładny naszyjnik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.