3.3.15

Zima, zima, zima...


 Wierzcie lub nie, ale te zdjęcia były robione jakąś godzinę temu :) Z minuty na minutę śniegu jest coraz mniej i znowu robi się wiosna, ale jak to zwykle bywa - zima znowu zaskoczyła kierowców. 

Oprócz tego wieje okropny witar dlatego jestem śmiesznie nadmuchana na niektórych zdjęciach :)










 Ale żeby nie było, z jednej strony domu zima, a z drugiej wiosna :)

płaszczyk- 99 zł Pull&Bear, czapka- 9,99 zł Sinsay, szalik - ok. 20 zł aliexpress, spodnie - ok. 37 zł H&M (beznadziejne, kolor sprał się po 2 praniach ;/, kupiłam dobrą farbę niemiecką do ubrań i wyglądają lepiej niż przed) , buty - ok 75 zł nn

25 komentarzy:

  1. zaskoczyła mnie dziś :P

    ____________________________________
    fisrt fashion stylig in March
    WWW/JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia !
    zaobserwowałam i czekam na rewanz ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk 99zl ?? Zazdroszczę, jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dorwałam jeden z ostanich akurat w moim rozmiarze :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję, jest idealny <3 długo takiego szukałam

      Usuń
  5. U mnie już pięknie, wiosennie! :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie dzisiaj znowu sypie :(

      Usuń
  6. No niezłe! Mam nadzieje, ze u mnie już zima nie wróci:D
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję, że to ostatni powiew zimy :)

      Usuń
  7. A u mnie bardzo wiosenna pogoda :D Płaszczyk jest przepiękny!
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, już chcę wiosnę :) dziękuję

      Usuń
  8. Super wyglądasz, ładny płaszczyk, super wygląda z tym szalikiem i czapką. :)
    U mnie rano było peeełno śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Świetna czapeczka :)

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i również pozdrawiam

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. mój ulubiony od jakiegoś czasu ;)

      Usuń
  11. Kochana, dziękuję,ze poklikałas w linki u mnie ! :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszczyk. U mnie śniegu już dawno nie ma, ale ciągle zimno :( Czekam na wiosnę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.