8.3.15

Wczoraj zima, dzisiaj wiosna :)


 W ostatnim poście była zima, dzisiaj już wiosennie. W marcu jak w garncu :) Z okazji dzisiejszego święta Mąż już wczoraj zabrał mnie na długi spacer po pięknym parku i na jedzonko :) Spędziłam dużo czasu na słońcu i świeżym powietrzu, od dawna na to czekałam :)

Wszystkiego najlepszego kobietki! :)










płaszczyk - Pull&Bear 99 zł %
komin - Sinsay 14,90 zł
spodnie - Medicine 32 zł %
buty - elilu.pl 27 zł (chodzę w nich całą zimę, nie wiem jakim cudem ich jeszcze tu nie pokazałam :D )
torba - Primark 10 euro

10 komentarzy:

  1. u mnie tez wiosna dziś zaskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo czekałam na to słońce, ale w końcu jest! Jaki piękny park :) Aż sama przyjemnośc spacerowac u boku swojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, wiosna w pełni

    OdpowiedzUsuń
  4. noo, ja też byłam tylko latem, a zimą to zupełnie inne miejsce! :)
    jakie ładne, słoneczne zdjęcia! <3 uwielbiam że już jest tak pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam ladnie ;)) i wiewiora nawet sie zalapala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jest :( znowu zimno się zrobiło

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.