31.3.15

Trendy wiosna lato 2015


Witam po bardzo długiej przerwie :) Myślałam, że uda mi się wcześniej napisać, ale niestety nie miałam jak. Najpierw przedłużył się mój pobyt w szpitalu (miałam nadzieję, że spędzę tam góra 3 dni, wyszłam po 6, a miałam być 9 ;/), a teraz przez anomalie pogodowe ( jednocześnie pada śnieg, jest okropna wichura i burza...) i przez to, że jest ciemno nie mam jak zrobić zdjęć. No cóż, takiego posta też miałam w planach :)


Na wstępie napiszę, że zbytnio nie kieruję się trendami, ubieram się w to co mi się podoba, ale cieszę się, że modny jest np kolor baby blue (mój ulubiony od dzieciństwa, zaraz obok morskiego :) ) bo w sklepach są rzeczy w tym kolorze. Wcześniej trudno było coś takiego kupić. Chyba wiecie o co mi chodzi :)

Przechodząc do trendów:

1. Boho , czyli zamsz frędzle itp


 2. Szerokie spodnie i dzwony  (chociaż ja wolę zostać przy rurkach)



3. Czarno- biało


4. Denim 


5. Żółty kolor 


6. Kombinezony i ogrodniczki


7. Pastele 

8. Mokasyny (jestem na nie...)


9. Trampki slip on



10. Skarpetki do butów na koturnie (...)


11. Szerokie pasy


12. Kolorowe brwi ( ??!!)





13. Przezroczystości



Jak Wam się podobają trendy na nadchodzące sezony? Jak dla mnie niektóre z nich to jakaś pomyłka, no ale co kto lubi, pewnie znajdą się ich zwolennicy :D

10 komentarzy:

  1. Widzę, że dzwony powróciły. Powiem co mi się nie podoba, ponieważ reszta jest super. Nie podobają mi się skarpety do butów na koturnie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) najpierw śmieją się z Polaków noszących skarpetki do sandałów a teraz nagle takie to modne :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. niektóre bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  3. Kocham i nienawidzę :) Kolorowe brwi, mokasyny i dzwony......ooooo nie :) ale reszta jak najbardziej :)

    P.S. zapraszam na nowy post u mnie : www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planuję taki post. Dobrze, że już wróciłaś ze szpitala ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie bardzo podobaja te trendy! :)
    Spodnica midi michaela korsa jest piekna, z trendow podobaja mi sie boho, ogrodniczki, pastele i kolorowe bri ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają tegorozne trendy i przekonałam się niemalże do wszystkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.