17.2.15

Zakupy wyprzedażowe i sh :)


 Wyprzedaże chyba już się skończyły więc dzisiaj chciałabym pochwalić się co ciekawego udało mi się znaleźć :) Przyznam się szczerze, że miałam duuużo wolnego czasu, dlatego dosyć często przeglądałam ofertę sklepów internetowych (znanych sieciówek, allegro). Przeraża mnie jak sklepy potrafią manipulować nami klientami. Ceny przeskakiwały z wyższych na niższe, po czym ogłoszono 3- ostatnią turę wyprzedaży i obniżki do ponad 70 % - wiele cen zamiast się obniżyć podskoczyło gwałtownie do góry. Słowo wyprzedaż aż tak na nas działa?


Sinsay :  czapka 9,99 zł, portfel - 9,99 zł, kolczyki - 3,99 zł


 baleriny nn - 9 zł


 Medicine : jeansy - ok. 32 zł, bluzka- ok. 12 zł


Butik :  bluzka - 19,90 zł (kupiłam ją w ich sklepie na allegro z darmową przesyłką, a w tym samym czasie na ich stronie byla za 25 zł + przesyłka 5,99 zł...)
rękawiczki - ok. 8 zł


allegro : sukienka - 13,99 zł  (ubrałam ją na Walentynki i ostatki- jest świetna)


House :  t-shirt - 14,90 zł


Tally Weijl :  długi sweter - 39,90 zł (kupiony w grudniu, na początku wyprzedaży)
Pepco : sukienka - 9,90 zł (pewnie ma ją już cała Polska :) )


 moja perełka! 
 Pull&Bear : płaszczyk - 99 zł


allegro : opaska - ok. 2 zł, złota gumka - 3,50 zł, gumka w grochy - ok. 2 zł


Cropp : bluzo- kurtka - 47 zł, nowa kolekcja ale skorzystałam z weekendowej zniżki -40% na wszystko :)

Jeśli chodzi o sieciówki i allegro to najbardziej jestem zadowolona z płaszczyka, kurtki z Croppa i różowej sukienki z allegro. W dalszej części pokażę Wam jeszcze kilka rzeczy upolowanych w sh.


Second Hand :

 Atmosphere - 3 zł


H&M - 3 zł


paul frank - 2 zł (do spania idealne)


Warehouse -  1,98 zł


moja lumpeksowa perełka - krótki sweterek ze srebrną błyszczącą nitką C&A - 4 zł

Wpadło Wam coś w oko? Poszaleliście na wyprzedażach? :)

8 komentarzy:

  1. Muszę przyzna, że świetne łowy :D Mam taką samą bluzkę z butiku i uwielbiam ją :) Genialny portfel i reszta bluzeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się szary sweter i płaszcz :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz u mnie ślad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, mam identyczną sukienkę z Pepco :) widzę, że kupiłaś po większej promocji niż ja. ja dałam za swoją 19,90 :D

    a-little-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te sukienki podobno już dawno się wyprzedały a u mnie dalej wiszą :) i większość rzeczy przeceniają na 4,99 :D

      Usuń
  4. Bardzo fajne rzeczy : ) . Pytałaś czy warto kupić krem BB z Nivea , i szczerze mówiąc po kilku testach jestem z niego zadowolona . Myślę , że warto go wypróbować : ) . Pozdrawiam !
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy : ) . Pytałaś czy warto kupić krem BB z Nivea , i szczerze mówiąc po kilku testach jestem z niego zadowolona . Myślę , że warto go wypróbować : ) . Pozdrawiam !
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.