3.2.15

Ujędrniająco wygładzający balsam do ciała pod prysznic. Argan Oil - od Eveline


Nienawidzę balsamów i kremów, które się kleją, lepią i długo wchłaniają. Kiedy usłyszałam o balsamach pod prysznic to stwierdziłam, że to coś dla mnie :) Jak wiadomo trzeba nawilżać całe ciało, a ja tego bardzo nie lubiłam (przyznam się bez bicia, że twarz kremowałam też od święta...) . Balsamu z Eveline używam już od dawna, dlatego podzielę się z Wami swoją opinią.



 Balsam pokochałam za zapach. Jest cudowny i to głównie dzięki niemu zdecydowałam się na jego zakup. Po użyciu długo pachnie nim cała łazienka oraz wszędzie tam gdzie pójdę :) Także bardzo długo utrzymuje się na skórze za co go uwielbiam.

Jeśli chodzi o obietnice producenta to zauważyłam że balsam nawilża. Zostawia na skórze miłą powłokę- czuję, że się balsamowałam ale nic się nie klei ani nie lepi. Zawsze miałam problem z suchą skórą jesienią i zimą, często od tego aż swędziały mnie nogi. Od kiedy go używam nie mam z tym problemu. Oczywiście raz na jakiś czas używam także innych produktów więc one też mają w tym swój udział, jednak ten był pierwszy :)
Jakiegoś spektakularnego wygladzenia ani ujędrnienia nie zauważyłam, ale muszę przyznać, że skóra jest bardziej gładka, elastyczna i napięta.


Użycie banalnie proste. Opakowanie jest z pompką, wygodne w użyciu, kontrolujemy ilość balsamu jaką chcemy użyć (rysunki mnie rozwalają :D ).



Balsam jest gęsty ale bardzo dobrze się go rozprowadza. Nie ma problemu także ze zmyciem jego nadmiaru.

PODSUMOWUJĄC :

Plusy:
  • zapach - dla mnie cudowny, bardzo długo utrzymuje się na skórze
  • nawilża
  • skóra jest trochę bardziej wygładzona i elastyczna
  • konsystencja, łatwo zmyć jego nadmiar
  • pozostawia na skórze fajną powłokę, czuć że jest się nawilżonym ale nic się nie lepi, nie klei, nie mam wrażenia że jestem natłuszczona
  • cena  ok 13 zł
  • dostępność 
Minusy:
  • trochę za szybko się kończy :(
  • nie ma jakiś super efektów jeśli chodzi o ujędrnianie
Obecnie kończy mi się już drugie opakowanie tego produktu i wiem, że na pewno  kupię go ponownie, jednak myślę, że tym razem wybiorę inną wersję - może intensywne nawilżanie ? Używałyście go? :)

10 komentarzy:

  1. nie testowałam jeszcze go

    ______________________________
    wybierz najlepszą fashion stylizację
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurcze, kusi mnie jego przeznaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcająca recenzja :) Jakoś wcześniej nie przywiązywałam uwagi do tego typu produktów i byłam święcie przekonana, że zwyczajny balsam jest o niebo lepszy, a teraz mnie zaintrygowałaś ;) Chyba się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie znajdą się lepsze takie zwykłe :) z tym że właśnie takich nie lubię :D

      Usuń
  4. Zimą samo nawilżenie jest niezwykle ważne, wiec choćby dlatego warto by było go kupic :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze do czynienia z tym produktem, wygląda zachęcająco :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny kochana, dołączyłam do obserwowanych oraz będę odwiedzała Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy go nie miałam, ale z chęcią przetestuję :) Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja posiadałam ten balsam pod prysznic, jednak w wersji w tubce [w złotym opakowaniu] i ja uważam, że efekt nawilżenia był bardzo krótki ;<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.