3.1.15

Zimowo :)


 Był śnieg, był mróz, w końcu piękna prawdziwa zima :) Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia przywitał nas zimową pogodą. Niestety oglądając fajerwerki i składając sobie noworoczne życzenia staliśmy w deszczu...i tak po śniegu, po mrozie i po pięknej zimie :)
Zdjęcia zostały zrobione podczas świątecznego spaceru, trzeba było wreszczcie wstać od stołu i się trochę poruszać :)








kurtka Reserved - 149 zł, komin Szachownica - prezent, torebka Cropp - prezent, spodnie Gok for TU - 2 zł SH (najlepszy łup! :) )

8 komentarzy:

  1. Pogoda się strasznie zepsuła.. ;/

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że spodni nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Ja prawdziwą zimę widziałam w Warszawie jak byłam ostatnio, bo u mnie nie ma ani grama śniegu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! przepięknie wyglądasz <333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;) u mnie na święta nie było śniegu dopiero po, a na sylwestra ani śladu..
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie śniegu jak nie było tak nie ma!
    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.