28.1.15

Zimą wszyscy ubierają się na czarno


 Pewnie też to zauważyliście. Nie wiem czy to ze względu na aurę czy nastawienie - bo jak jest taka plucha, że nie chce się z domu wychodzić, humor nie dopisuje to wybieramy z szafy ubrania w ciemnym kolorze. Coś w tym jest :) Przyznaję się, że też tak często robię, chociaż wolę jasne kolory. Dlatego wbrew pogodzie w dzisiejszym poście jestem ubrana na jasno :)






 kurtka- Top Secret - ok 170 zł, spodnie- Mini Maxi - 40 zł, buty -Biedronka - ok 35 zł, torba - Primark - ok 40 zł, gumka - allegro-  3,50 zł, komin - Szachownica - prezent

8 komentarzy:

  1. Faktycznie podświadomie wybieramy ciemne kolory w takie szare i ponure dni, ale dlaczego? :D Sama po sobie widzę, chociaż dzisiaj wybrałam białą bluzeczkę i żółte spodnie, więc również przełamałam bariery! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superfajna kurtka, idealna na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladnie wygladasz :)) lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny komin. Kurtka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to trafiłaś na drugą osobę, która nie trafia tylko w czarny zimą, a obecnie mój płaszczyk jest koloru jasnego granatu :).....p.s. cudowne śniegowce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja noszę kolory cały rok :) bardzo rzadko ubieram się na czarno

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz. Rzeczywiście mamy tak jakoś w podświadomości, że zimą wybieramy ciemne ubrania. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi teraz coraz bardziej podobają się ciemne ubrania ;)

    ★ ☆ ✮ ✯ HTTP://BEIISER.BLOGSPOT.COM ✯✮☆★

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.