11.1.15

Zima w obiektywie


Wiem, że posty pojawiają się ostatnio bardzo rzadko, ale niestety nie miałam na nic czasu. Może teraz uda mi się pisać częściej. Przez niebyt miły incydent mam wreszcie czas na odpoczynek, a to jest mi bardzo potrzebne. 
Zdjęcia robiłam w Święto Trzech Króli w trakcie spaceru i zabawy z moim psiakiem. Taką zimę uwielbiam, a moja miejscowość w tym czasie wygląda pięknie :) Wczoraj niestety było 12 stopni na plusie i po śniegu ani śladu, ale dzisiaj znowu zimno i pada, może będzie biało :)











3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. U mnie niestety śniegu nie ma :( Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też już nie ma :) dzień po opublikowaniu tego posta wszystko się rozpuściło i przyszła wiosna :D 10 stopni na plusie i słoneczko :)

      Usuń
  2. ale cudowna zima! :)

    a-little-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.