23.1.15

Sweter fluffy


 Niestety chwilowo cierpię na brak nowych zdjęć, dlatego wrzucam zapomniane przeze mnie fotki z końca października. Nie pamiętam czy już pokazywałam mój ukochany sweterek - był na mojej jesienno- zimowej wishliście, tak samo jak buty z dzisiejszego stroju. Udało mi się je kupić jak zwykle po okazyjnej cenie. Mój tato się śmieje, że jestem "łowcą wyprzedaży" (podobno po babci ;D ).








 sweter- House (ok 48 zł), spodnie - Mini Maxi (39 zł), buty - nn (40 zł), kurtka - Auchan (60 zł)

5 komentarzy:

  1. pazdziernik? a tam, ja wiosne poczulam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cena swetra bardzo okazyjna! :) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten sweterek :) Wygląda na milusi i pewnie taki jest :) Też bym z chęcią taki nabyła! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.