14.1.15

Recenzja aktywnego kremu BB na niedoskonałości firmy Ziaja


W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją aktywnego kremu BB na niedoskonałości dla skory normalnej, suchej i wrażliwej firmy Ziaja. Jak wiecie bardzo lubię testować różne kremy BB i CC, dlatego ucieszyłam się, że w moje ręce wpadła jakaś nowość. Co prawda mam tylko próbkę i może Was dziwić jak na tej podstawie można napisać opinię, jednak już po pierwszym użyciu wyrobiłam sobie o nim zdanie,  a saszetka starczyła mi spokojnie na kilka dni :)


Bardzo lubię produkty Ziaji za ich jakość i niską cenę, prawie wszystkie ich produkty się u mnie sprawdzają. Widziałam dużo reklam tego kremu w gazetach dlatego nastawiłam się, że będzie to kolejny "hit".

 Produkt pełnowartościowy kosztuje ok. 12 zł.


Moja próbka była w odcieniu naturalnym. Często kupuję produkty w tym kolorze innych marek i zazwyczaj są idealne. Ten jednak jest bardzo ciemny.

Jeśli chodzi o obietnice producenta to mogę napisać, że krem całkiem ok kryje niedoskonałośc, wcale nie matuje,  a rozświetla aż za bardzo - okropnie się po nim świecę i to na całej twarzy.


Konstystencja  jak dla mnie jest za rzadka, krem trzeba bardzo dokładnie rozetrzeć bo zostawia smugi i ciemniejsze plamy.


Po dokładnym roztarciu:


Na tym zdjęciu trochę widać, że kolor się odznacza, a ma dopasować się o cery.

Podsumowując

Plusy:
  • cena
  • krem dobrze nawilża
  • całkiem dobre krycie
  • dostępność
  • filtr
  • ładny zapach
Minusy:
  • moja twarz bardzo się po nim świeci
  • mam wrażenie, że krem po nałożeniu lepi się - a bardzo tego nie lubię
  • za rzadka konsystencja
  • zostawia smugi i ciemne plamy
  • ciemny odcien

Niestety, ale krem nie przypadł mi do gustu i na pewno go nie kupię.  Z opinii na wizażu widzę, że niektóre dziewczyny są zadowolone także może akurat do mojego typu cery się nie nadaje. 
Na tę chwilę zostaję przy moim kremie CC Eveline :)


7 komentarzy:

  1. po takiej opinii i mnie on nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie strasznie ciemny! ;o Ja ogólnie nie przepadam za kremami BB

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą firmę i jak kupuję kosmetyki to tylko z Ziaji, ale tego kremu akurat nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak ja :) po Twoich wcześniejszych komentarzach widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego :)

      Usuń
  4. Właśnie miałam też próbkę tego kremu i strasznie mi przeszkadzało, że był taki "ciężki", obciążający prawie tak samo, jak podkład. A nie tego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.