30.12.14

Nowości - prezenty i zakupy


 Bardzo dawno nie pokazywałam swoich nowości (chyba ostatni taki post był w wakacje? ),  dlatego korzystając z wolnego dnia wyciągnęlam część rzeczy, które pojawiły się w mojej szafie i zrobiłam zdjęcia. Będą to zakupy, ale i prezenty, które znalazłam pod choinką :)

 buty z pierwszego zdjęcia F&F - 120 zł

 torebka Cropp - prezent


 kapcie Pepco - 9,99 zł - dzisiejszy zakup
rękawiczki - prezent
komin Szachownica - prezent


 sweterek w norweskie wzory - sh 2 zł (chyba Atmosphere)
szary kardigan - sh 5 zł (Bik Bok)


koszula w kratę - sh 4 zł
bluza szara z kratą - Aliexpress ok 12 zł
sweter - Top Secret ok 8 zł (jakaś promocja była)


sweterek z kołnierzykiem Szachownica - 4,99 zł
sweterek Pepco - 9,99 zł (z dzisiaj- fajną wyprzedaż mają ;) )


biała bluzka Szachownica - 30 zł
różowa - sh 4 zł  (H&M)


marynarka Troll - prezent


7 komentarzy:

  1. Świetne zakupy i prezenty.
    Oby takich więcej w Nowym Roku ;)



    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2014/12/fashion-changes-but-style-endures.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka - widzę zakupy udane! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, ten sweterk z kołnierzykiem piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super rzeczy kupiłas!
    Te sweterki są super!
    Polecasz aliexpress? Zastanawiam się właśnie nad zamówieniem czegoś stamtąd :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      polecam zakupy na Aliexpress, ale trzeba czytać komentarze :) są różne grupy na fb albo fora gdzie dziewczyny wrzucają realne zdjęcia zamówionych rzeczy :) ostatnio o tym nawet napisałam posta :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy i prezenty! Ja też szykuję taki post po Nowym Roku, bo u mnie również dawno nie było nic na ten temat. Buziaki i szczęścia w Nowym Roku ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. Buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.