14.12.14

Nowości od Tidestore :)

 U wszystkich już zrobiło się świątecznie, a ja niestety mam ostatnio tak mało wolnego czasu, że nie wiem kiedy się za wszystko zabiorę. Nowa praca daje mi się we znaki. No ale w następną środę po 14 będę mogła zacząć się cieszyć wolnym i Bożym Narodzeniem :)

 Bluza i naszyjnik, który Wam dzisiaj pokażę dostałam od sklepu www.tidestore.com/. Za rzeczy bardzo dziękuję :) 
Bluza dzięki koronce jest elegancka dlatego nadaje się do pracy, a jednocześnie jest ciepla i wygodna co sobie bardzo cenię. Jeśli chodzi o naszyjnik to już wiem, że założę go na Wigilię i Boże Narodzenie, będzie idealnie pasował do sukienek i bluzek. 
Wybierając bluzę sugerowałam się wymiarami podanymi na stronie, noszę S/M - zamówiłam L i jest w sam raz. Wyglądają tak jak na zdjęciach. Na wysyłkę czekałam ok. 3-4 tygodni- rzeczy do domu przywiózł mi kurier DHL. 

Zarówno z bluzy jak i z naszyjnika jestem bardzo zadowolona :)


link do bluzy: http://www.tidestore.com/product/Solid-Colour-Lace-Hollow-Collar-Loose-Blouse-10986452.html

link do naszyjnika: http://www.tidestore.com/product/Metal-Set-Auger-Bohemia-Necklaces-10994957.html




 A na koniec zdjęcie robione przed Andrzejkami, bo chyba go jeszcze nie wrzucałam :)

6 komentarzy:

  1. ciekawa sukienka!

    ________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM
    ja i mój fashion blog w kolejnym magazynie
    + nowy wygląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik nie pasuje mi do kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny sweterek! uwielbiam koronki, a połączona z granatem wygląda przepięknie! :) Sukienka trochę mniej w moim stylu, ale na sylwestra idealna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy wcześniej nie miałam takiej sukienki, zresztą też myślałam że nie mój styl, ale w tej się zakochalam :) w rzeczywistości się aż tak nie świeci ;)

      Usuń
  4. Uuu na Andrzejkach wyglądałas bosko <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.