10.11.14

Wishlista- płaszczyki ze sklepu Tidestore (Tidestore's trench coats)


Pogoda nas jeszcze rozpieszcza, ale najwyższa pora schować ramoneski i wyciągnąć stare płaszczyki albo zaopatrzyć się w nowe :) W przedostatnim poście była jesienna wishlista, w której jednak nie pokazałam żadnego okrycia wierzchniego. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem asortymentu sklepu www.tidestore.com , który jest Wam pewnie znany :)
Pewnie każda z nas ma swoje ulubione kurtki zimowe, ale jak wiadomo potrzebujemy też ładnych i eleganckich płaszczyków, które jak dla mnie są idealne na taką przejściową porę roku. 
Zapraszam do oglądania płaszczyków, które najbardziej mi się podobają (http://www.tidestore.com/Wholesale-Trench-Coats-100585/) :)

-

November is still surprisingly sunny, but I think it is about time to slowly consider changing our lovely leather jackets for something more appropriate for the early winter weather conditions. The other day I presented You my wishlist for this fall, but it didn't have any outerwear listed in it. This is why today I'm going to create a list of must-see trench coats on the http://www.tidestore.com/ shop.

I'm sure that each of you have your own beloved winter jackets, but us girls need to have also some of the nice and elegant pieces of trench coats, perfect for this strange November weather in Poland.
So without any further ado, I present you my favorites:



Podobają Wam się?
What do you think?

Jeśli Wam się coś spodobało to zapraszam do poczytania i wzięcia udziału w  Black Friday- wyprzedaże :)
http://www.tidestore.com/h/Black-Friday-4/ 

14 komentarzy:

  1. 2 i ostatni. *.* zdecydowanie moje faworyty. xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie płaszczyki są śliczne :D
    Najbardziej podoba mi się pierwszy-biały :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle jestem zakochana w płaszczykach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne płaszczyki. Oczywiście zrobiłam klik. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te płaszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam takie płaszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni niebieski jest boski!
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.