25.11.14

Groszki :)

 Białą bluzkę w czarne groszki umieściłam w swojej jesiennej wishliście i już ze mną jest. Jakiś czas temu dowiedziałam się o "wielkiej wyprzedaży" na aliexpress (takie chińskie allegro) i zamówiłam bluzkę za niecale 15 zł z darmową wysyłką. Jak to wiadomo nie wszystkie rzeczy przychodzą takie jak na zdjęciach i trzeba na nie czekać czasami nawet ponad miesiąc, jednak sprzedający miał pozytywne komentarze, więc zaryzykowałam i nie żałuję :)
 Zdjęcia były robione jakiś czas temu. W bardzo krótkim czasie spadły wszystkie liście z drzew, a u niektórych już spadł śnieg. U mnie na chwilę obecną jest zimno i często pada deszcz... A jak u Was?





koszula- niecałe 5 USD aliexpres, kurtka- ok 140 zł Sinsay, spodnie- 9 euro Primark, buty- ok.50 zł www.merg.pl

11 komentarzy:

  1. koszula super!

    ____________________________________
    już jest!
    fashion stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta bluzeczka, ja też planuję kupić w groszki;-)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna koszula :) to prawda z jakoscia jest roznie, ale nie zapominajmy, ze tak naprawde wszystko jest z chin. ale swojskie klimaty, konik za Toba. Fajnie masz kurcze, ja sie czuje troche uwieziona w miescie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ☺
      Konik nie mój , teraz tez trochę czasu spędzam w mieście dlatego chętnie wracam na wieś ☺

      Usuń
  4. ZWŁASZCZA BUTY mi się podobają :) będą super na zime ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie na zimę się nie nadają bo mają śliską podeszwę :D ale na jesień i jak nie ma mrozu idealne ;)

      Usuń
  5. Wow!! bosko wyglądasz <33 śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego chińskiego allegro, ale chyba tam zajrzę :P Bluzeczkę masz piękną, też mi się takie groszki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. iDEALNA KOSZULA KOCHANA
    wielkie pozdrowienia ♥ Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.