29.11.14

11 komentarzy:

  1. ja niestety spędzam je w pracy:(

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. będziesz wyglądać zjawiskowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) udanej zabawy! Ja wracam dopiero z pracy, jutro po 7 pobudka do pracy, wiec andrzejki przejdą obojętnie.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka! :D

    zapraszam- http://fedricci17.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta sukienka i bardzo podobają mi się te buciki z kokardką! <3

    obserwuję i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ładna sukienka :) Masz zdjęcia w niej, bo chciałabym zobaczyć jak na Tobie leżała :) Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś! Ja andrzejki spędziłam w domu, w towarzystwie chłopaka - niczego innego mi nie trzeba do dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakieś zdjęcia ☺ wrzucę w następnym poście

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że bawiłaś się dobrze (tak, jak dobrze wygląda Twoja sukienka :D:))

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka śliczna ! bardzo ładnie pewnie na Tobie leży :))

    sniadanielejdis.blogspot.com obserwuję !!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.