19.11.14

2 urodziny bloga!

 Tak właściwie były wczoraj...pilnowałam terminu a wczoraj bylam pewna że to 19.11. pojawił się pierwszy wpis jeszcze na anja174.blogspot.com. Bloga założył bez mojej wiedzy wtedy jeszcze mój narzeczony, a dzisiaj już jako mąż stworzył annieway.pl i nad wszystkim czuwa (z wykształcenia infromatyk i uwielbia robić takie rzeczy, także nie ma co się dziwić ;P). Tak wlaściwie wszystko co tu widzicie to jego zasługa, począwszy od tych wszystkich szablonów itp (czarna magia dla mnie), a kończąc na zdjęciach (które wcześniej robiła moja siostra i często też mi pozowała). Dziękuję! :* 






kurtka- 40 zł Mini Maxi, sweter- 48 zł House, spodnie- 40 zl Pepco, buty- 40 zł nn, komin- 15 zl Sinsay, okulary- Firmoo

PS. Wiał wtedy okropny wiatr dlatego gdzieniegdzie jestem śmiesznie nadmuchana ;)

Dziękuję też Wam za to że czasami tu zaglądacie :) Szczególnie tym, którzy byli ze mną od samego początku :*

11 komentarzy:

  1. Piękny komin ! Gratuluję i życzę kolejnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że mąż wspiera Cię w swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek!
    gratuluje urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, oby tych lat było jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wytrwałości w kolejnych latach blogowania. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moje gratulacje!

    Pozdrawiam, zapraszam do siebie i obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o urodzinach mojego bloga ciągle jakoś zapominam :(:/ wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć męża, który całym sercem angażuje się w blogowe życie :) Mój chłopak jedynie czyta :P
    Przepiękny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości w kolejnych latach blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.