17.10.14

Zakopane 2014


2 tygodnie temu wybraliśmy się do Zakopanego. Była to moja pierwsza wizyta w zimowej stolicy Polski, ale już wiem, że nie ostatnia. Urodziłam się i mieszkam w górach, co prawda trochę mniejszych i chyba dlatego zawsze będzie mnie do nich ciągnęło. Pogoda dopisywała tylko przez 2 dni, potem padało i zrobiło się chłodniej, ale nie przeszkadzało nam to w zwiedzaniu ( chociaż się przeziębiłam :) ). Cieszę się, bo załapaliśmy się na finał Pucharu Prezesa PZNu w skokach narciarskich. Szkoda, że nie było moich ulubionych skoczków, ale i tak udało mi się z dwoma z nich zrobić zdjęcia :)




14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci zdjęć ze skoczkami, a samo Zakopane jest niesamowite i lubię tam wracać :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala, nawet na skoczków się "załapałaś" ;-) uwielbiam Tatry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i cudowna kurteczka, do twarzy Ci w tym kolorze :) Obserwuję, będzie mi miło jak się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A no faktycznie ! Tak myślałam, że twarz znajoma ale patrzę adresu nie poznaję szaty graficznej nie poznaję, a blog wydaje się fajny :DDD OGARRRR

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakopane piękne miasto! Byłam tam wiele razy, a ostatnio nawet na wycieczce szkolnej :) Miło wspominam to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio też odwiedziłam Zakopane, ale niestety pogoda nie była tak piękna jak u Ciebie na zdjęciach...:)
    piękna grafika bloga!:)
    z chęcią dodaję do obserwowanych:)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakopane jest piękne! Ja chociaż mieszkam ok 100 km to aż wstyd się przyznać, że nigdy nie byłam nad Morskim Okiem, a bardzo bym chciała. Chyba niedługo muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! przepiękne zdjęcia <33 niesamowite widoki :) Wspaniałe Morskie Oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Zakopanym byłam tylko raz,w sumie w samym centrum.. Ale chce tam jeszcze wrócić,na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham to miejsce. Najchętniej bym tam zamieszkała

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie lubię gór, a w tym roku byłam aż miesiąc w Murzasichlu ( w pracy jako wychowawca kolonijny) :D troszkę się do nich przekonałam ale to nadal morze jest moim ukochanym miejscem♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie zapraszam na mojego bloga na wpis o Zakopanem. Zachęcam do obserwacji bloga, polubienia fanpage oraz wymiany spostrzeżeń :)
    https://facebook.com/dowyprobowania
    http://dowyprobowania.blogspot.com
    Dolina Kościeliska, Fabryka Cukierków, Krupówki i inne... zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.