15.10.14

Nowe szaty bloga



Mój blog ma już prawie 2 lata, także najwyższa pora aby coś zmienić. Mam nadzieję, że nowy wygląd przypadnie Wam do gustu. Jeśli chodzi o posty to postaram się aby pojawiały się częściej i były ciekawsze. Zdjęcia będą większe i w lepszej jakości - w końcu mam dobry aparat ;) Zmiany na blogu, ale także w moim  życiu także traktuję to wszystko jako taki jakby nowy start i liczę na to, że będziecie mi w tym towarzyszyć :)

A już wkrótce relacja z naszego wyjazdu do Zakopanego.

11 komentarzy:

  1. zmiana na lepsze! Podoba mi się :) jak zrobiłaś nagłówek? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj autor tej szaty graficznej. Chodzi Ci o logo, czy o co dokładnie? :)

      Usuń
  2. ślicznie tutaj :) tylko nie lubię tego "czytaj więcej" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) nad tym "czytaj więcej" też się zastanawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny szablon, aż miło :)

    Co powiesz na wspólna obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest rewelacyjny. Bardzo estetyczny i prosty w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie! :) Też muszę sobie kupić w końcu aparat. Obserwuję :)

    pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu tak inaczej u Ciebie :) i nazwa inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta nowa szata, a róże z Twojego logo przypominają mi te z zaproszeń ślubnych :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.