29.10.14

Jesienna wishlista :)

Była letnia wishlista, teraz przyszła pora na jesienną :) Może trochę późno, ale tak naprawdę dopiero kiedy robi się zimno zaczynam myśleć o cieplejszych rzeczach, których potrzebuję. Wcześniej jeszcze oglądałam bluzki, koszulki, cienkie sweterki czy trampki :) Teraz trzeba rozejrzeć się za grubszymi ubraniami. 

1. Włochaty sweterek

Najlepiej jasny, wcześniej mi się nie podobały, a teraz się w nich zakochałam :)

2. Ciepłe buty
Niektórzy je kochają, inni nienawidzą. Ja należę do tej pierwszej grupy. Są wygodne, cieplutkie- nie wyobrażam sobie bez nich jesieni i zimy.

3. Legginsy w ciekawe wzory
Czarne, do długich swetrów, bluzek i emu albo krótkich kozaków. Zamówiłam podobne w butiku, ciekawe jak będą wyglądać w realu :)

4. Jasny komin
 Najbardziej marznę kiedy mam gołą szyję, dlatego ciepłe kominy są moim must have. Mam czarny i szary dlatego przydałby mi się jeszcze jakiś w pastelowym kolorze.

5. Koszula/ bluzka w kropki
Jakiś czas temu bardzo spodobaly mi się białe koszule w czarne kropki. Jesienią nie rezygnuję z noszenia koszul, czasami lubię założyć coś innego niż sweter czy bluza :)

6. Workery

Buty, które będą nadawać się także na zimę. Workery z tamtego roku mają taką podeszwę, że jak pada deszcz to się ślizgam..co to by było na śniegu :)

7. Grube zakolanówki
Zakładam je jak jest bardzo zimno, mi nie wystają aż tak bardzo z butów, ale fajnie grzeją. Przydałyby mi się takie jasne, ciemne już mam.

8. Futrzana kamizelka


Na sweter, ramoneskę, czy pod kurtkę- jest kilka opcji :) Podobały mi się już w tamtym roku, ale tylko takie jak na zdjęciu.

I to by było na tyle. Parkę mam z tamtego roku, długie kozaki też. Będę polować na jakieś okazje, albo spróbuję się powymieniać na vinted czy szafie.

Jakie są Wasze must have na jesień? Co chcielibyście mieć w swojej szafie?

13 komentarzy:

  1. ja też poluję na futrzaną kamizelkę :D kiedyś mi się nie podobały, a teraz.. szaleję za nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała lista, uwielbiam buty Emu są przytulne, wygodne i bardzo grzeją stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Workery, szalik i coś ala emu też są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy już mam, teraz poluję na jakieś cieplutkie buty i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby mi się kilka rzeczy :)


    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też szukam od jakiegoś czasu fajnej kamizelki futrzanej, ale jeszcze żadna nie wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się marzą futrzane mufki na ręce :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie workery tylko brązowe! :P Buty Emu są modne już od kilku sezonów, ale mimo wszystko nie przemawiają do mnie ;) W zamian szukam cieplutkiego komina i nowej kurtki w stylu retro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi emu też się nie podobały, moje znajome nosiły je jakieś 7 lat temu. Wtedy obiecałam sobie, że nigdy czegoś takiego nie założę :D Teraz wręcz przeciwnie- mogłabym tylko je nosić od jesieni do wiosny :)

      Usuń
  9. ja go nakładam tylko na noc, a rano co się nie wchłonęło i tak zmywam podczas mycia twarzy, więc nie :) poza tym też nie nakładam go codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki włochaty sweterek też bym sobie kupiła :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włochaty sweterek ♥ Właśnie na taki poluję ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. włochaty sweterek i zakolanówki rządzą!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.