19.9.14

Woskowane spodnie

 Podoba mi się trend na skórzane lub woskowane rzeczy. Chyba zostało mi coś z czasów kiedy słuchałam tylko rocka, ubierałam się głównie na czarno i nosiłam glany :) Woskowane spodnie już miałam (zamówiłam na allegro), ale musiałam je oddać siostrze bo niestety były za male. Te kupiłam jakiś czas temu w Pepco za 39,90 zł i są o wiele wygodniejsze :) Idealne na taką pogodę jak teraz, kiedy nie jest już tak gorąco że można się w nich ugotować ani za zimno, że można zamarznąć ;)





14 komentarzy:

  1. Mi z woskowanych rurek niestety sprał się wosk.. Dlatego wolę skórzane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi nic się nie dzieje :) z poprzednimi też, chyba dobrze trafiłam

      Usuń
  2. Spodnie tego typu są dosyć modne w tym sezonie, ja jeszcze takich nie mam, ale preferuję zwyczajne jeansy ;) tak poza tym to bardzo podoba mi się bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają, chociaż sama nie odważyłabym się założyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w dumie spodni praktycznie nie noszę,więc jak dla mnie odpadają. Ale na Tobie ładnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Można wiedzieć jak się podoba duolingo? Interesuje mnie Twoja opinia, ponieważ mało osób używa, a opinie są podzielone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faaajne te spodnie. ja mam jedne 'skórzane', ale są trochę duże i brzydko się marszczą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne spodnie masz piękne nogi !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mi się marzą takie spodnie, ale ciężko mi je dostać w większym rozmiarze, nie poddaję się i wciąż szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za takimi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.