2.9.14

Podsumowanie wakacji :)

Kiedy wracam pamięcią do dwóch poprzedni miesięcy od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To były najlepsze wakacje jakie do tej pory miałam :) Najpierw było oczywiście wyczekiwanie do ślubu, masa spraw do załatwiania, trochę nerwów ale wszystko wyszło idealnie. Teraz czekam tylko na film i zdjęcia- będzie co oglądać :) Potem wyjazd nad morze- znowu idealnie- pogoda, miejsce i najważniejsze pierwsze wakacje z moim już wtedy mężem. W międzyczasie dużo wycieczek, koncertów ogólnie całe wakacje spędzone bardzo aktywnie (no i od ponad miesiąca biegam :) . Mam nadzieję że Wasze wakacje były równie udane jak moje :). 










 w końcu się odważyłam i spróbowałam sushi :)









 A na koniec koncerty i zdjęcia jakie udało nam się zrobić :)

 Juan Carlos Cano :) jest świetny, cierpliwie pozował do zdjęć, rozdawał autografy, dziękował za zdjęcia

i kilka mało wyraźnych zdjęć z koncertu Sylwii Grzeszczak- chyba jedyna polska piosenkarka którą lubię :)



14 komentarzy:

  1. gratulacje!

    ___________________
    A dziś to co każdy lubi:)
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś :) sushi jest pycha, uwielbiam! :) sylwię też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:-) piękna suknia

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo! gratuluję ślubu! Ślicznie wyglądałaś chyba w ogóle się nie stresowałaś :)
    ściskam ciepło, życzę wszystkiego dobrego i zapraszam do siebie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że miałaś świetne wakacje :) gratulacje :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych koncertów! :D a ślub musiał być niezapomnianym przeżyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie przyszłe wakacje będą najpiękniejsze! Przede wszystkim będę już mężatką i mam nadzieję, że magistrem również :P:P

    OdpowiedzUsuń
  8. super ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę jeszcze więcej szczęścia niż macie teraz ;))
    Pięknie wyglądałaś w tym wyjątkowym dniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia <3
    Zdjecia sa cudowne i odzwierciedlaja Twoja radosc ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow jak super ;) i jak Ci sushi smakowalo :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem ok :) ale do łososia jeszcze muszę się przekonać

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.