21.8.14

12 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz. Też widziałam tą bluzkę dzisiaj w Butiku i się zastanawiałam czy jej nie kupić. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za neonowymi barwami... nie mam ubrań w takich kolorach, biżuterii również, może znalazłoby się tylko kilka lakierów do paznokci... to zdecydowanie nie moja gama kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba nie mam nic neonowego :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna bluzka :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajna ta bluzeczka :) A i trampki bardzo mi się podobają! Też takich szukam, ale nie mogę znaleźć :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna bluzka :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)faraway90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiego masz ślicznego psa :) Szukam podobnej bluzki, niestety nie widziałam jej na wyprzedażu w Butiku, ale powiem szczerze, że zrobiłam tam mega zakupy podczas ostaniej wyprzedaży. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.