26.8.14

Krem BB beauty balm 6w1 bebeauty z Biedronki

 Podkład bebeauty z Biedronki jest bardzo dobrze znany (recenzja TU), jednak o biedronkowym kremie BB nie znalazłam praktycznie żadnej informacji. Kupiłam go już jakiś czas temu i przetestowałam. Podkład jest świetny dlatego byłam pozytywnie nastawiona do tego kremu BB.


 Producent oczywiście obiecuje wiele. Nie używałam prawdziwego kremu BB, jedynie nasze drogeryjne odpowiedniki ( Rimmel- recenzja TU , Garnier i Eveline TU) dlatego do nich porównywałam ten krem.

 Kolor jest tylko jeden. Powinien dopasować się do naszej cery.

Przed rozprowadzeniem:
 Po :
 Nie widać większej różnicy, prawda? I w tym problem. Krem BB ma się dopasować do naszego koloru, wyrównać koloryt, chociaż delikatnie zakryć niedoskonałości, a ten po rozprowadzeniu wtapia się w skórę i jest praktycznie niewidoczny ani nie widać prawie żadnej różnicy przed nałożeniem i po nałożeniu. Używałam go głównie w trakcie urlopu nad morzem i tam się spisał całkiem ok. Teraz jest dla mnie za lekki. Żeby zauważyć wyrównanie koloru trzeba nałożyć przynajmniej 2 warstwy kremu. Nie pokrywa niedoskonałości, trochę maskuje te drobne. Dużym plusem jest natomiast to, że krem nawilża ale twarz się po nim nie świeci. Dla kogoś kto nie używa podkładów ten krem może być fajnym rozwiązaniem ( kosztuje niecałe 7 zł). Delikatnie "poprawi" naszą twarz i nawilży.

Na poniższym zdjęciu mam już 2 warstwy kremu. Trzeba go naprawdę dużo nałożyć żeby uzyskać jakikolwiek efekt,  krem jest mało wydajny. 


Niestety biedronkowy krem BB nie spełnił moich oczekiwań, chociaż na początku byłam z niego zadowolona. Nie kupię go ponownie. 

A Wy używałyście tego kremu, jak się spisał?

12 komentarzy:

  1. szkoda, ze tak nie kryje. ja juz nie kupie podkladow z biedry mimo, ze swoj uzywalam dwa lata. odstawilam teraz na wakacje i w koncu nie mam zatkanych porow i syfow.. teraz wiem, ze to on mnie zatykal ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze ;/ dobrze że go odstawiłaś. Mi całe szczęście nie szkodził, ale wolę stay matte od Rimmela.

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie miałam nigdy tego kremu BB, ponieważ jedynym kremem BB jaki używam jest krem z firmy Garnier z, którego jestem bardzo zadowolona i tobie go polecam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam go i jest całkiem ok, ale za bardzo się po nim świecę ;/

      Usuń
  3. Nie używam ani BB, ani CC - jak dla mnie po prostu stanowczo za mało kryją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszelkich niedoskonałości dla mnie byłby idealny :)
    Chyba sobie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam. U mnie kryje całkiem ok, ale fakt że ja też nie wymagam mocnego/średniego krycia. Dla mnie idealny, a kupiłam go właśnie dzięki Tobie i Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam jakoś pomóc :) ja wolę fluid z Biedronki, ten jest dla mnie niestety za słaby :(

      Usuń
  6. Ja ostatnio kupiłam jest nawet fajny, u mnie dobrze wyrównuje koloryt ale stosuje go tylko jako krem, bo wolę i polecam fluid matujący nature matte od Lirene (nr 12 naturalny) kosztuje ok 13zł. Pozdrawiam :)
    Kamcia2424@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kończy mi się fluid także kupię ten od Lirene :) poczytałam trochę o nim i ma bardzo dobrą opinię także dziękuję za polecenie :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo :)

      Usuń
  7. dla mnie to jest rewelacja ale ja mam piękną cerę - nie chwaląc się, więc jak się spieszę to wystarczy że do uzyję i nie potrzebuję już nic innego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.