9.7.14

Pudrowa koronka

 Moja niedziela była taka jak chciałam-było gorąco, leżałam w basenie i się opalałam :) Poczułam smak wakacji. W sobotę byłam w pracy, a potem wybraliśmy się do galerii. W sklepach pełno wyprzedaży, niestety nie poszalałam bo mam ważniejsze wydatki. Ale nie wyszłam z pustymi rękoma. Bluzkę, którą widzicie na zdjęciach znalazłam w Cubusie za 9,99. Widziałam też świetne szorty chyba w C&A, będę musiała się w takie zaopatrzyć przed wyjazdem na urlop, a ten już tuż tuż.







9 komentarzy:

  1. Nie przepadam za asortymentem (i samą estetyką) sieciówek, ale koronkową bluzkę chwalę. Delikatna, kobieca, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba :)
      to gdzie kupujesz ubrania? w sumie sklepy internetowe czy allegro oferują bardzo podobne rzeczy.

      Usuń
  2. TH to legenda mojego dzieciństwa, głos byłego wokalisty CB - niedawne odkrycie.
    Co do ubrań... chyba wyraziłam się trochę niezrozumiale :)
    Nie chodzi mi o krój czy wykonanie ubrań, ale samą świadomość tego, jak funkcjonują takie sklepy. Wytwarzają swój asortyment w taki sam sposób, jak inne sklepy, a naszywając metkę ze ze znanym logo podbijają sobie prestiż. A samo przebywanie w takich sklepach, pośród nieświadomych i niezbyt sympatycznych klientów galerii handlowych, nie jest dla mnie przyjemnością. Istnieją sklepy inne niż H&M, jak chociażby te mniej 'stylowe' prywatne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię zgiełku, do galerii wybieram się raz na kilka miesięcy, częściej chodzę do jakiś mniejszych pasaży ze sklepami sieciowymi. Lubię Szachownicę albo Mini Maxi, ale inne sklepy te "prywatne" odstraszają cenami, jakością i materiałem z którego są ciuchy wykonane. W sieciówkach dam za fajniejsze i porządniejsze rzeczy mniej kasy, więc wolę się ubierać w nich.

      Usuń
  3. takie kolorki są teraz w modzie :) Bardzo ładnie się to połączyło z niebieskimi wyrazistymi spodniami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka, uwielbiam koronki :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.