17.7.14

...oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci

 Raczej nie dzielę się z Wami swoimi bardziej prywatnymi sprawami, jednak tego nie chcę ukrywać. Pojutrze Nasz wielki dzień, staniemy przed ołtarzem i złożymy sobie obietnice. Na samą myśl o tym mam tremę, ale jednocześnie ogromnie się cieszę. Życzcie Nam dużo szczęście i oby wszystko było takie jak sobie zaplanowaliśmy :)

Znikam na jakieś 2 tygodnie, wiem że nie było mnie tu od dłuższego czasu, ale przygotowania do ślubu i wesela zajęły cały mój czas. Najprawdopodobniej we wtorek wyjeżdżamy na wakacje także do zobaczenia niedługo :)
 Wrzucam kilka zdjęć, pewnie potem pojawi się coś już z samego ślubu. 





mała część naszych wypieków :)

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Pan Młody nie zagląda na Twojego bloga... jeszcze zobaczyłby suknię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagląda, ale suknię już widział :)

      Usuń
  2. coś czuję że będziesz wyglądać pięknie w sukni :D
    obrączki są cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia, dużo szczęścia źyczę. :) Tego samego będziesz mogła mi życzyć za rok :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia :) trzymam kciuki aby wszystko dobrze wyszło no i za pogodę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, to Twój wielki dzień! Oby trema nie przeszkodziła, bo przecież liczą się uczucia :) Na pewno będziecie mile wspominać to wydarzenie! :) Życzę Wam duuuużoooo miłości, słodkości, mało kłótni i wyrozumiałości oraz zaufania, bo to w związku najważniejsze! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! szczęścia życzę na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, mam nadzieję, że dobrze się bawicie i wszystko idzie po Waszej myśli. :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) było cudownie, tak jak sobie zaplanowaliśmy :)

      Usuń
  8. Gratulację!:)
    Sukienka jest na prawdę cudowna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i szczęścia :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację ! Wszystkiego dobrego;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.